Gå til innhold

Sons of Anarchy - Generell Diskusjon - (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for å henge ut en 5-åring men syns Abel får alt for mye screen-time og utfører det ikke altfor bra, går litt i sopranos fella med og la barneskuespillerne utføre viktige scener.

 

Enig med dere som sier at serien har blitt for overdreven. Denne sesongen er egentlig ganske middelmåldig, hvor vi sitter i en hel time bare for å få en cliffhanger på slutten som ikke gir uttelling i neste episode. og Det dårlige manuset blir kompensert med endeløse shoot-outs og gørrblodige-scener, funker kanskje for noen men jeg savner kvaliten fra de 5 første sesongene. Og at alt kaoset er basert på en løgn ingen har satt spørsmålstegn til, får meg til å føle at jeg ser på forgjeves. Hadde heller ikke slått feil med kortere episoder og en 10 episoders sesong, men Sutter har jo blitt drag queen.

Endret av Lucky_Luciano
Lenke til kommentar

Ja, han kidden er enten en dårlig skuespiller eller så vil de (?!) at han skal prate som en zombie.. "oookaaaaayyy".

Fremdeles tre episoder igjen, så spørs hvor spennende det blir med en gang. Ser ikke for meg at Jax tror på ham med en gang eller finner ut sannheten alt for raskt. Han er forresten en veldig forvirrende karakter (ta høyde for at jeg bare har sett de to siste sesongene da :p ). Kald og psycho i 90% av tiden, og søt og fornuftig 10%.

Lenke til kommentar

Ikke for å henge ut en 5-åring men syns Abel får alt for mye screen-time og utfører det ikke altfor bra, går litt i sopranos fella med og la barneskuespillerne utføre viktige scener.

 

Denne sesongen er egentlig ganske middelmåldig, hvor vi sitter i en hel time bare for å få en cliffhanger på slutten som ikke gir uttelling i neste episode. og Det dårlige manuset blir kompensert med endeløse shoot-outs og gørrblodige-scener,

 

Vet ikke selv om skuespilleren er dårlig eller om det er meninga han skal være sånn. Veldig creepy hele ungen, både i utrykk og måten han prater og oppfører seg. (noe som egentlig er veldig forstålig med alt han har opplevd, men litt vanskelig å vite om det er 100% meninga)

 

I tillegg til cliffhangers på slutten og shoot-outs, blod og vold så kan du legge på det som tidligere har fungert ganske bra. Rolige sanger både ved starten og slutten på episoder, i tillegg til ved store hendelser. Nå føler jeg det bare blir ironisk når de bruker det virkemiddelet etter 60 min med grov vold. Har ikke akkurat vært noe som ligner på ålesund som var når Jax fant Abel i Irland.

 

I alle fall fint at Jax endelig har fått vite at Tara ble drept av Gemma. Selv om han nok ikke tror på det enda, setter nok det litt mer fart i end-gamet.

 

Litt vanskelig å tippe utfallet av serie, i alle fall hvem som dreper hvem og lignedne. Men det er rimelig klart at det ikke blir noe spesielt happy ending, spesielt hvis man tar med hvilken historie som Sutter har som hovedinspirasjon og hvordan serien har utviklet seg.

Lenke til kommentar

Det var en bra episode.

 

Jeg ble helt ærlig litt (positivt) overrasket over at det ikke var vold og grusomheter som ble satt i fokus i episoden, men hvordan de forskjellige reagerte og hva de gjorde. Likte særlig at det også ble lagt litt vekt på Nero, noe jeg syntes har manglet litt tidligere i serien etter at han ble introdusert.

 

Da er det faktisk bare to episoder igjen. Jeg håper på en happy ending (ut fra omstendighetene), men frykter en virkelig vond en. Dette kan ende på så utrolig mange forskjellige måter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...