Golf'ern Skrevet 14. april Rapporter Del Skrevet 14. april Slettet-D7I5Gr2 skrev (34 minutter siden): Gratulerer til Alonso og Leverkusen med sitt første seriegull noensinne 😃 Smatt på den du, Kane! Kane effekten 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 14. april Rapporter Del Skrevet 14. april 1 hour ago, Golf'ern said: Kane effekten Tottenham genet. 1 Lenke til kommentar
hocanee Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april 15 hours ago, Reg2000 said: Tottenham genet. Spursyism er en ekte ting Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april St Totteringham's Day, German Edition. 1 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april En annen gladnyhet fra helgen er at Wrexham rykket opp fra 2 til 1.divisjon. Kan varmt anbefale disney-dokumentarserien om sesongene under Rob og Ryan. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Welcome to Wrexham er knallserie! Gøy de rykka opp på første forsøk nå! Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Matteo Messi (9 år) scorer 5 mål. Like father like son? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 17. april Rapporter Del Skrevet 17. april Mest sannsynlig blir han en av verdens beste spillere /s Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 17. april Rapporter Del Skrevet 17. april KANE2009 skrev (16 minutter siden): Mest sannsynlig blir han en av verdens beste spillere med tanke på hvor mange spillere som selv med vanvittige tekniske ferdigheter ikke kommer gjennom nåløyet så tror jeg ikke det nødvendigvis er så sannsynlig, men det er klart han har et fortrinn i forhold til mange andre, men det viktigste ferdigheten en trenger for å bli fotballspiller er fremdeles forståelsen av spillet, og kanskje også evnen til å håndtere det mentale presset som følger med å spille på toppnivå. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 17. april Rapporter Del Skrevet 17. april Så du ikke /s på slutten av innlegget? Det er veldig mange unge fotballspillere som man hører om i ung alder og deretter aldri igjen. Det er også veldig mange unger av kjente fotballspillere som har blitt hypet opp i ung alder som vi heller aldri har hørt om i senere tid. Det er så vanvittig mye som skal klaffe for å bli en god fotballspiller (dvs spille fast i en av topp 3 divisjonene) at den videoen som ble postet der egentlig ikke er verdt noenting i mine øyne. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 17. april Rapporter Del Skrevet 17. april (endret) KANE2009 skrev (2 minutter siden): Så du ikke /s på slutten av innlegget? Jeg ser, er det ikke en leif ? vet ikke hva det betyr. Satire ? Endret 17. april av skaftetryne32 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 17. april Rapporter Del Skrevet 17. april Ahh, nei, det er ikke en leif. /s brukes for å vise at innlegget var ment sarkastisk, som kjent så kan sarkasme være vanskelig å formidle gjennom tekst 😊 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 17. april Rapporter Del Skrevet 17. april KANE2009 skrev (49 minutter siden): Ahh, nei, det er ikke en leif. /s brukes for å vise at innlegget var ment sarkastisk, som kjent så kan sarkasme være vanskelig å formidle gjennom tekst 😊 Vel da er vi tydeligvis veldig enige 👍🏻😁 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 17. april Rapporter Del Skrevet 17. april Hehe, virker sånn ja. Klarte til og med å ordne opp i misforståelsen uten drama. Winning! 😅 Lenke til kommentar
Loading...... Skrevet 6. mai Rapporter Del Skrevet 6. mai Var Pål Enger fortsatt VIF-spiller da han prøvde å stjele skrik, men tok feil bilde? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. mai Rapporter Del Skrevet 22. mai Der røk det for Bayern Leverkusen, hat-trick fra Lookman og Atalanta tar (sansynligvis) EL-gullet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mai Rapporter Del Skrevet 29. mai Bekreftet: Bayern går for Kompany og Barca går for Flick. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 29. mai Rapporter Del Skrevet 29. mai (endret) Slettet-D7I5Gr2 skrev (31 minutter siden): Bekreftet: Bayern går for Kompany og Barca går for Flick. Kompany er megaskrell? Kompany? Bayern? Altså, Kompany er en rolig og balansert kar det altså, men Bayern? Bayern? Kunne like gjerne henta Kjetil Knutsen imo. ^^ Edit: og ja, eg er fullt klar over at eg må bøye meg i hatt osv om et lite års tid sansynligvis. ^^ Endret 29. mai av Whiteshit Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. juni Rapporter Del Skrevet 14. juni Ingen EM-tråd enda? Så TV2 hadde tilbud for nye kunder så da fikk jeg TV2 play for 29 kr eller hva det var. Så får jeg sett alle kampene og ikke kun de hos NRK. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. juni Rapporter Del Skrevet 14. juni Slo til på den. Kan leve med den prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå