Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

jjkoggan skrev (18 minutter siden):

Siste gang VM var i USA så jeg Norge slo Mexico på RFK stadium.  Håper jeg får sjansen igjen

Husker  kampen, de var dritheldige også. Det var skudd i stolpe, tverligger og ganske utrolig at vi unngikk baklengs.
Men det var i den tiden begrepet "Gud må være Norsk" ble mye brukt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Delvis skrev (2 timer siden):

Husker  kampen, de var dritheldige også. Det var skudd i stolpe, tverligger og ganske utrolig at vi unngikk baklengs.
Men det var i den tiden begrepet "Gud må være Norsk" ble mye brukt.

Ja, dere er ikke vant til å spille mot erkefienden vår Mexico.  Med 48 lag som skal kvalifiseres på VM 2026 så er jeg sikkert Norge klarer å kvalifisere denne gangen. Dere har Haaland og Ødegård  for Guds skyld!

Lenke til kommentar

Blir sånn når Australia trekker seg for å heller søke om klubb-vm og mindre turneronger pga økonomi. Mesterskapet skal holdes i Asia\Australia og er ikke så mange reelle land i Asia å velge mellom. Japan\Korea hadde i 2002 og Kina er ikke noe bedre enn Saudi-arabia. 

Godter seg nå FIFA. 

Endret av Danielzu
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (11 timer siden):

:sick:🤢💩

Så et nytt høst/vinter vm ? De har vel stort sett de samme problemene som qatar.

Hvis det er som det står i nyheter, at S Arabia er eneste søker, og ingen andre meldte interesse før fristen gikk ut, så er det vel knapt annet å gjøre enn å gi dem det?

Tenkt tilfelle: Ville det vært mulig for norden: Sverige, Danmark, Norge og  Finland å arrangere et fotball-vm, eller blir det for svært?

Lenke til kommentar
Delvis skrev (13 timer siden):

Tenkt tilfelle: Ville det vært mulig for norden: Sverige, Danmark, Norge og  Finland å arrangere et fotball-vm, eller blir det for svært?

Eneste stadium som holder mål er vel parken og Friends arena ? Selv de er litt små i i en finale. Norge greier knapt å fylle ullevål, så å bygge den type gigastadium er litt poengløst for oss. Vi kunne jo utbedret å forstørret noen stadia, om det er bra nok for kannibalene i fifa. Ullevål, Lerkendal og brann stadium er kanskje de beste til å oppgradere her til lands, dog litt urettferdig at de skal få en statssponsa renovering av stadium. Jeg tror det blir veldig vanskelig, men ingen grunn til at det skal være umulig, bare vi greier å mate krokodillene i fifa. 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Which city will host Norway in VM  2026?

Here are the host city allocations for the tournament.

Round of 32: Every city except for Guadalajara and Philadelphia. Los Angeles and Dallas host two.

Round of 16: Vancouver, Seattle, Mexico City, Houston, Dallas, Atlanta, Philadelphia, East Rutherford

Quarterfinals: Los Angeles, Kansas City, Miami, Boston

Semifinals: Dallas, Atlanta

Third-place playoff: Miami

Final: East Rutherford

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
1 hour ago, Danielzu said:

Ser man frem til dette? 

Personlig synes jeg det er altfor vinklet mot de største ligaene. Det skulle vært litt mer tilfeldigheter som gir muligheter også til mindre lag av og til, men det har jeg synes lenge. Det er for få "champions" i "champions league". 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...