Gå til innhold

Antec P180


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ble nok ikke dette kabinettet på meg nei.. Litt skuffa.

Hadde tenkt til å kjøpe det jeg også. Helt enig med deg,dette var litt skuffende.

Hvertfall med tanke på at det koster 1200 kr uten psu.

Jeg har nettopp bygd en pc til en kompis i et Lian-Li PC7. Det kabinettet likte jeg veldig godt. Blir nok et PC7 på meg også etter å ha lest denne testen.

Lenke til kommentar

Det kabinettet her var _nesten_ skikkelig bra. Likte måten de hadde løst luftehull i front av kabinettet på.

 

Endringer jeg hadde foretrukket:

Powersupply som følger med

Ingen vifte i toppen av kabinettet

To stk vifter installert i front av kabinettet

Alle viftene skulle vært mer stillegående

 

Kabinettet ser veldig stilrent ut - dette er et stort pluss.

Lenke til kommentar

jaja, jeg tror jeg kommer til å oppgradere til dette kabinettet jeg. Det at det ikke er med strømforsyning bryr jeg meg lite om da disse som følger med skjeldent er stille nok. Viftene som følger med er også skuffende dårlige.. men det er jo bare å sette i noen Nexus vifter så er saken biff :)

 

Njaal

Lenke til kommentar

ganske fint kabbis. Spennende med "ny"tenkning (selv om apple vel har hatt adskilte rom i sine maskiner en stund). Synd at det var noen momenter som trakk ned da:/

 

Men at det er tungt er bare bra vil jeg si. Får sitere en viss russer fra en viss film. "Heavy is good. Heavy is sign of reliability".. :p

Lenke til kommentar

Det er synd det følger med vifter, det er alltid irriterende å få med ting du ikke har bruk for. Tviler på at de medfølgende viftene er gode nok for mine ører....

 

Uten strømforsyning er bra. Da kan du selv velge den som passer for ditt bruk...

Lenke til kommentar

Det skal sies at kabinettet hadde sett mye penere ut om fotografen hadde greid å få skikkelig lys på bildene sine og ikke gult tungsten lys som får hva som helst til å se guffent ut.

 

Gode artikler er bra, men burde være mulig å få opp kvaliteten på bildene ett par hakk uten mye anstrengelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...