Gå til innhold

Dette kan være Galaxy S7 og S7 Edge – avslørt lenge før tiden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er veldig pent design på S6 så er vel ingen vits i å endre det så drastisk akkurat enda. Men om dette stemmer så har det blitt litt penere.

Håper selvfølgelig på USB type-c og at de har lagt på en plass for minnekort i simkort skuffen, bare så det blir stille fra den gjengen som absolutt må ha sistnevnte.

Endret av Apox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan være avslørt før tiden?

 

Apple og Samsung er begge store, de må naturlig planlegge i god tid på forhånd og de må også sørge for at de har ganske mange millioner enheter på lager før de lanserer produktet. Det å ha nok supply i begynnelsen er viktig, det er da du selger mest. Det å holde noe slikt hemmelig er tilnærmet umulig med all oppmerksomheten det er rundt dette. Slike avsløringer og rykter må jo være en av de større kategoriene for trafikk i perioder nær launch for nettsteder som tek.

 

Det vet dere godt, så overskrifter av typen "kan være avslørt lenge før tiden" virker ganske merkelige synes hvertfall jeg.... Er gjerne det som fungerer best som overskrift, ikke vet jeg.

Lenke til kommentar

 

Sitat fra bildeteksten:

"Galaxy S6 Edge (til venstre) er svært, svært lik Galaxy S7 Edge i utformingen, men det er tydelig at rammene på den nye modellen er betydelig mindre."

 

 

Forslag til til bruk av ord. Hvis man bruker ordet "betydelig" så henger ikke det sammen med resten av den setningen dere bruker under bildet. Dessuten er endringen minimal.

 

Jeg foreslår følgende bildetekst:

 

Galaxy S6 Edge (til venstre) er svært, svært lik Galaxy S7 Edge i utformingen, men rammene på den nye modellen er litt mindre.

Lenke til kommentar

Blåfargen kan skyldes Marsh-mellow, grønne er Lollipop. Jeg orker ikke å kjøpe ny mobil fordi jeg syns det er latterlig å ikke kunne bytte batteri(her er det mange som har fulgt etter) og at mange mangler plass for SD-kort. Det har jeg brent meg kraftig på. Hadde gått for Z5, men kan ikke bytte batteri.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hva er vitsen å kjøpe det nyeste når den er prikk lik fjorårets telefon? Da blir det s6 til halve prisen på meg.. Litt synd hadde trua på noe rått!

 

Om du kjøper telefon kun basert på utseendet? Absolutt ingen. Dersom du har flere grunner til å kjøpe telefon så kanskje på grunn av hardware og kanskje ny versjon av Android (om det kommer).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

hva er vitsen å kjøpe det nyeste når den er prikk lik fjorårets telefon? Da blir det s6 til halve prisen på meg.. Litt synd hadde trua på noe rått!

 

Om du kjøper telefon kun basert på utseendet? Absolutt ingen. Dersom du har flere grunner til å kjøpe telefon så kanskje på grunn av hardware og kanskje ny versjon av Android (om det kommer).

Faktisk så kjøper de aller fleste mobil basert på utseendet. Folk flest driter i hva som er inni. Det er kun et fåtall latterlige nerder som bryr seg om innmaten, vanntett osv. Det du skriver vitner om at du følger særdeles dårlig med i markedet. F.eks. er de aller fleste som kjøper iPhone KUN opptatt av at det er iPhone. Den har et godt navn, ser bra ut, og de driter i innmaten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

hva er vitsen å kjøpe det nyeste når den er prikk lik fjorårets telefon? Da blir det s6 til halve prisen på meg.. Litt synd hadde trua på noe rått!

Om du kjøper telefon kun basert på utseendet? Absolutt ingen. Dersom du har flere grunner til å kjøpe telefon så kanskje på grunn av hardware og kanskje ny versjon av Android (om det kommer).

Faktisk så kjøper de aller fleste mobil basert på utseendet. Folk flest driter i hva som er inni. Det er kun et fåtall latterlige nerder som bryr seg om innmaten, vanntett osv. Det du skriver vitner om at du følger særdeles dårlig med i markedet. F.eks. er de aller fleste som kjøper iPhone KUN opptatt av at det er iPhone. Den har et godt navn, ser bra ut, og de driter i innmaten.

Ironi/sarkasme?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

hva er vitsen å kjøpe det nyeste når den er prikk lik fjorårets telefon? Da blir det s6 til halve prisen på meg.. Litt synd hadde trua på noe rått!

Om du kjøper telefon kun basert på utseendet? Absolutt ingen. Dersom du har flere grunner til å kjøpe telefon så kanskje på grunn av hardware og kanskje ny versjon av Android (om det kommer).

Faktisk så kjøper de aller fleste mobil basert på utseendet. Folk flest driter i hva som er inni. Det er kun et fåtall latterlige nerder som bryr seg om innmaten, vanntett osv. Det du skriver vitner om at du følger særdeles dårlig med i markedet. F.eks. er de aller fleste som kjøper iPhone KUN opptatt av at det er iPhone. Den har et godt navn, ser bra ut, og de driter i innmaten.

Ironi/sarkasme?

 

Bare å spørre noen som selger slike i butikk, så får du vel høre akkurat det samme som J_Gagarin sa.

 

Personlig liker jeg dårlig at rammene er blitt smalere, ettersom rammene på S6 edge er så smale at jeg treffer feil på skjermen med en hånd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

hva er vitsen å kjøpe det nyeste når den er prikk lik fjorårets telefon? Da blir det s6 til halve prisen på meg.. Litt synd hadde trua på noe rått!

Om du kjøper telefon kun basert på utseendet? Absolutt ingen. Dersom du har flere grunner til å kjøpe telefon så kanskje på grunn av hardware og kanskje ny versjon av Android (om det kommer).

Faktisk så kjøper de aller fleste mobil basert på utseendet. Folk flest driter i hva som er inni. Det er kun et fåtall latterlige nerder som bryr seg om innmaten, vanntett osv. Det du skriver vitner om at du følger særdeles dårlig med i markedet. F.eks. er de aller fleste som kjøper iPhone KUN opptatt av at det er iPhone. Den har et godt navn, ser bra ut, og de driter i innmaten.

 

For de fleste er en mellomklassemobil til rundt 3 lapper mer enn bra nok.

Disse telefonene har blitt svært bra de senere årene og de færreste merker stor forskjell fra denne til en toppmobil til vanlig enkel bruk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

hva er vitsen å kjøpe det nyeste når den er prikk lik fjorårets telefon? Da blir det s6 til halve prisen på meg.. Litt synd hadde trua på noe rått!

Om du kjøper telefon kun basert på utseendet? Absolutt ingen. Dersom du har flere grunner til å kjøpe telefon så kanskje på grunn av hardware og kanskje ny versjon av Android (om det kommer).
Faktisk så kjøper de aller fleste mobil basert på utseendet. Folk flest driter i hva som er inni. Det er kun et fåtall latterlige nerder som bryr seg om innmaten, vanntett osv. Det du skriver vitner om at du følger særdeles dårlig med i markedet. F.eks. er de aller fleste som kjøper iPhone KUN opptatt av at det er iPhone. Den har et godt navn, ser bra ut, og de driter i innmaten.
Ironi/sarkasme?

 

Bare å spørre noen som selger slike i butikk, så får du vel høre akkurat det samme som J_Gagarin sa.

 

Personlig liker jeg dårlig at rammene er blitt smalere, ettersom rammene på S6 edge er så smale at jeg treffer feil på skjermen med en hånd.

Enig med deg, fikk s6 edge nå for et par uker siden, lekker tlf men sliter litt m det samme. spørs nok om d ikke blir S5 som blir med på fisketurer uansett siden den tåler litt vann å fuktighet og virker litt mer solid om man skulle miste den i marka . Dette med å bytte batteri har jeg aldri hatt behov for . minnekort er kjekt lett å ta m til ny tlf, men med samsung program nå så gikk alt trådløst over til ny tlf på kort tid under oppstart. Men siden jege r friluft fiske/telt/sykkel menneske så er s5 en mer solid tlf til mitt bruk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...