Gå til innhold

Prisen på Oculus Rift-brillene kan være avslørt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så med andre ord. Altfor dyrt. Kjenner jeg kan stå over uten problemer med den prisen.

Det må jeg si meg uenig i. Folk betaler gladelig 4-6 tusen for en "litt oppgradert mobil", og dette er vesentlig mer spennende for å si det mildt. Har testet Oculus noen ganger og det var en fantastisk opplevelse. Når disse kommer på markedet og veldig mange blir eiere, vil også programvare/spill selskapene komme etter og begynne å produsere spill med offisiel støtte.

 

Dette er den første teknologiske dingsen jeg virkelig har gledet meg til på mange år.

Endret av Galen Absalom
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Prisen har vel ikke gått nevnverdig opp siden DK2, er vel heller dollarkursen som jobber litt mot oss nordmenn nå for tiden. Både VIVE og Rift er dag 1 kjøp i min bok, så lenge de ikke beveger seg veldig mye over 5k:-)

Skal du kjøpe begge 2? Hvorfor ikke bare vente på reviews og kjøpe den beste? :)

Lenke til kommentar

Lyst på begge:-)

 

Kommer til å investere mye penger i VR fremover tror jeg. Bilspill og romsimulatorer(E:D) som desktopgaming er forlengst ødelagt av DK2, kan aldri gå tilbake... Prøvde E:D på vanlig skjerm etter at E:D på DK2 ikke lenger fungerer i Win 10, og for en nedtur det var...fra følelsen av å være i verdensrommet, til å sitte på et vanlig kontor med en trøtt skjerm var en solid showstopper!

Endret av BioNor
Lenke til kommentar

Gammelt nytt... :p

 

Henger meg på de som sier det er verdt det. Når du prøver det ser du verdien i det. Personlig gleder jeg meg til å bruke dette i simracing.

 

Men kommer mest sannsynlig til å gå for HTC Vive dog. Et produkt som stiller seg høyere på funksjonalitet og derfor også pris.

 

Synes også OSVR (Open-Source Virtual Reality) virker interessant. Et billigere alternativ du kan bygge selv.

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...