Gå til innhold

OCZ forlater DRAM-markedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

blæ, og jeg som er litt av en ocz fanboy. likte det at det aldri var noe spørsmål om garanti når det blei problemer. De hadde jo en så fin livstidgaranti på brikkene sine, så retur var null stress, og dæven å fine brikkene er i kabinettet :)

 

Tviler på de er de eneste som har(hatt) livstidsgaranti på minnebrikker.

Har ikke Corsair eller Geil det også?

 

Jeg håper hybriddisker også får prisen redusert når Ocz nå skifter litt retning :)

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Ser ut som SSD kommer til å stupe i pris fremover. :)

Det ser jeg ingen tegn til. Jeg ser derimot en jevn nedgang som ser ut til å flate ut etter hvert.

 

OCZ åpnet nylig en ny fabrikk i Taiwan som firedobler produksjonskapasiteten av SSD-er.
Gjelder dette NAND, kontrollere eller sammenskruing av SSD/PCB?

OCZ har så vidt jeg vet aldri produsert brikker av noe slag selv. Jeg går sterkt ut i fra at de kjøper både flash- og kontrollerbrikkene. Det er nok snakk om lodding av kretskort, montasje og pakking.

Lenke til kommentar

He he, merkelig at man knytter en slags elsk/hat til visse produsenter. Blir som når Diamond gikk konkurs, 3dfx gikk konk (kjøpt opp av nvidia), orchid ble vel i sin tid kjøpt av diamond (?).

 

For meg var det også uforståelig at 3d realms aldri klarte å produsere noe på samme nivå som duke nukem 3d, men nå har jo et annet firma tatt over duke nukem forever prosjektet

New York, NY - January 21, 2011 - 2K Games and Gearbox Software announced today what will be a landmark date in gaming history - legendary hero Duke Nukem will make his triumphant return in Duke Nukem Forever® on the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft, PlayStation® 3 computer entertainment system and Windows PC on May 3, 2011 in North America and May 6, 2011 internationally!

 

Det er vel sånn, mange firmaer har sin storhetstid, men møter hard konkurranse, negativt marked, finanskriser, m.m. Vi kan vel lure på hva diamond hadde gitt ut nå av mp3spillere, om de fremdeles eksisterte. (for å ikke nevne grafikk-kort, m.m.).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...