Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personer med ekstremt behov for å fremstå som mer kunnskapsrike enn de er, som fremstiller sine feilaktige teorier som fakta. Jeg jobber for øyeblikket med en sånn person, og vi andre må kaste bort vanvittig mye tid på å forklare hvorfor så mye av hans "nye funn" bare er tull.

 

Eller hva med de som benekter forskning og kommer med en påstand som begynner med: "Jeg mener at...."

 

Ofte brukt som argument i vaksinedebatten (en debatt som jeg ikke ønsker å gå inn i her) "Jeg mener at sykdommer er der for en grunn.... bla. bla..." Da lukker jeg ørene og hører på noe annet....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

At den ene matchen på tinder som ikke hadde likt meg bare for bekreftelse og faktisk ville chatte forsvant etter tinder oppdateringen, damn you tinder!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

At den ene matchen på tinder som ikke hadde likt meg bare for bekreftelse og faktisk ville chatte forsvant etter tinder oppdateringen, damn you tinder!

Haha den oppdateringen var krise.. Må passe på å få snap e.l før begynner å chatte nå nesten..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

At den ene matchen på tinder som ikke hadde likt meg bare for bekreftelse og faktisk ville chatte forsvant etter tinder oppdateringen, damn you tinder!

Haha den oppdateringen var krise.. Må passe på å få snap e.l før begynner å chatte nå nesten..

 

Og før oppdateringen så gikk det ikke an å sende melding eller få match...

Lenke til kommentar

At det allerede i april er uutholdelig varmt på toget. Holdt på å svime av istad pga. varme. Hvordan toget kunne være så ekstremt varmt sammenligna med trikken, som sommerstid er mye varmere, forstår jeg ikke. Kjenner jeg NSB rett hadde de sikkert på varmeapparatene, det hender titt og ofte selv på sommeren.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det er temmelig irriterende med folk som ikke gidder å rydde opp etter hundene sine, og i stedet lar hundedritten ligge igjen midt i veien...

Æsj! Bruk spoiler tag når du poster slike sykt ekle bilder...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...