Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Det er temmelig irriterende med folk som ikke gidder å rydde opp etter hundene sine, og i stedet lar hundedritten ligge igjen midt i veien... 

 

attachicon.gifawefs.jpg

hvorfor stoppe ved hunder? jeg mener folk med katter (ute) også burde gå rundt å gjøre rent etter dem også. plagsomme dyr som driter i blomsterbedd sandkasser, pisser langt opp etter vegger osv. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når man dropper å løpe til bussen fordi den er langt unna og den ender med å stå der i lengre tid. Hva gjør man da? Ser ut som en tulling som plutselig begynner å løpe, eller vente på neste? :p

 

Kommer vel litt an på flere ting: Hvor viktig det er å nå den, hvor lenge til neste kommer, hvor sannsynlig sjoføren merker det om du veiver og begynner å løpe litt ..

Antagelig vil sjoføren i de fleste tilfeller merke deg og vente :)

Lenke til kommentar

Folk som sitter på feil plass på kino. Veit inne i meg at det ikke er en big deal, men jeg blir så inne i helvete irritert. Spesielt når det er åpenbart at de vet de er på feil plass, men ville bare prøve seg på bedre plasser. Men likeså om de tror de sitter på riktig plass, for det er jo ikke så jævlig vanskelig å finne riktig rad og sete.

 

Ugh.. filmer blir ødelagt av mindre..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Man er ikke fattig om man må leve på 225kr i uka? I hvilken verden? Kanskje den tredje...

Nei man er ikke det, det er bare rike snobber som henne som syns det er lite...

 

Jeg kunne fint klart meg på 200 kroner i uka, man trenger ikke spise biff og luksus mat hver eneste dag heller

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Folk som sitter på feil plass på kino. Veit inne i meg at det ikke er en big deal, men jeg blir så inne i helvete irritert. Spesielt når det er åpenbart at de vet de er på feil plass, men ville bare prøve seg på bedre plasser. Men likeså om de tror de sitter på riktig plass, for det er jo ikke så jævlig vanskelig å finne riktig rad og sete.

 

Ugh.. filmer blir ødelagt av mindre..

Det går jo ikke utover deg så hvorfor bryr du deg? Jeg kan gjøre det samme, finne meg en bedre plass om den er ledig :)

Lenke til kommentar

Hvis det er mange ledige plasser igjen etter at dørene er stengt, så ser jeg ingen problem å flytte på seg hvis det er snakk om bedre synsvinkel. Men så klart har enkelte folk tendens å bli forsinket, men det får være deres sak. Det irriterer meg for øvrig, for å være on-topic, at enkelte folk MÅ vente med å handle rett før filmen starter eller at de ikke er tidlig ute nok på generell basis. Som oftest er det folk som sitter midt på så vi alle andre må opp og presse oss sammen for at de skal få gå forbi.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Folk som knapt har fylt 30 og som fortsatt er en guttunge/jentunge som sier dem gir seg i sporten dem driver med og skal pensjonere seg. Hallo? Dere er ikke gamle! Man pensjonerer seg ikke når man så og si fortsatt er en guttunge/jentunge. Det er folk som holder på til dem er i 40 åra som fortjener å pensjonere seg, de som er i 30 åra er alt for unge til å pensjonere seg, jeg blir bare så sykt irritert.........

Lenke til kommentar

Folk som knapt har fylt 30 og som fortsatt er en guttunge/jentunge som sier dem gir seg i sporten dem driver med og skal pensjonere seg. Hallo? Dere er ikke gamle! Man pensjonerer seg ikke når man så og si fortsatt er en guttunge/jentunge. Det er folk som holder på til dem er i 40 åra som fortjener å pensjonere seg, de som er i 30 åra er alt for unge til å pensjonere seg, jeg blir bare så sykt irritert.........

Det er vel normalt at idrettsutøvere pensjonerer seg fra sporten i 30 åra for å så gå over i en annen jobb.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Folk som knapt har fylt 30 og som fortsatt er en guttunge/jentunge som sier dem gir seg i sporten dem driver med og skal pensjonere seg. Hallo? Dere er ikke gamle! Man pensjonerer seg ikke når man så og si fortsatt er en guttunge/jentunge. Det er folk som holder på til dem er i 40 åra som fortjener å pensjonere seg, de som er i 30 åra er alt for unge til å pensjonere seg, jeg blir bare så sykt irritert.........

Det er vel normalt at idrettsutøvere pensjonerer seg fra sporten i 30 åra for å så gå over i en annen jobb.

 

Jeg overreagerte kanskje litt men jeg får uttrykk av at mange bare lever det gode liv resten av livet da

Lenke til kommentar

Folk som knapt har fylt 30 og som fortsatt er en guttunge/jentunge som sier dem gir seg i sporten dem driver med og skal pensjonere seg. Hallo? Dere er ikke gamle! Man pensjonerer seg ikke når man så og si fortsatt er en guttunge/jentunge. Det er folk som holder på til dem er i 40 åra som fortjener å pensjonere seg, de som er i 30 åra er alt for unge til å pensjonere seg, jeg blir bare så sykt irritert.........

 

 

 Og for resten av livet, så blir dem kalt "Forhenværende"

 

 "Forhenværende idrettsstjerner"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Folk som knapt har fylt 30 og som fortsatt er en guttunge/jentunge som sier dem gir seg i sporten dem driver med og skal pensjonere seg. Hallo? Dere er ikke gamle! Man pensjonerer seg ikke når man så og si fortsatt er en guttunge/jentunge. Det er folk som holder på til dem er i 40 åra som fortjener å pensjonere seg, de som er i 30 åra er alt for unge til å pensjonere seg, jeg blir bare så sykt irritert.........

Det er vel normalt at idrettsutøvere pensjonerer seg fra sporten i 30 åra for å så gå over i en annen jobb.

Jeg overreagerte kanskje litt men jeg får uttrykk av at mange bare lever det gode liv resten av livet da

De fleste finner på noe. Vet ikke hva som har gitt deg inntrykket av det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...