Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Faen for en møkkadag!! Var så kaldt om morran at jeg måtte bytte jakke og ha på lue, deretter mye dritt på jobben også og samt det vanlige "må få det ut fort som F", og attpåtil snør det igjen!! Er det rart vi blir deprimerte og gir opp livet??!! Eneste som hadde funket og lyst meg opp nå var om sjefen kom og sa at nye pcen hadde kommet..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen for en møkkadag!! Var så kaldt om morran at jeg måtte bytte jakke og ha på lue, deretter mye dritt på jobben også og samt det vanlige "må få det ut fort som F", og attpåtil snør det igjen!! Er det rart vi blir deprimerte og gir opp livet??!! Eneste som hadde funket og lyst meg opp nå var om sjefen kom og sa at nye pcen hadde kommet..

 

Ja. For å være ærlig syns jeg det er rart. Hørtes ut som rene bagateller :)

Endret av Delvis
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Når du får eksemutbrudd på håndflaten og moren din ber deg ta på vanlig håndkrem... 'TAR DU VANLIG HÅNDKREM PÅ SÅR KANSKJE??'

 

Sa unnskyld etterpå da, til mitt forsvar var det veldig vondt!

Kan fungere om eksemen ikke vesker, men av egen erfaring er det stortsett bare steroidekrem som fungerer.

 

Karbamidkrem 10% er veldig bra for håndeksem. koster 50kr i sverige og 99 eller noe i Norge... I Norge er det Eucerin som selger det i Sverige er de CCS eller noe sånt..

Lenke til kommentar

 

Når du får eksemutbrudd på håndflaten og moren din ber deg ta på vanlig håndkrem... 'TAR DU VANLIG HÅNDKREM PÅ SÅR KANSKJE??'

 

Sa unnskyld etterpå da, til mitt forsvar var det veldig vondt!

Kan fungere om eksemen ikke vesker, men av egen erfaring er det stortsett bare steroidekrem som fungerer.

 

Noen håndkremer inneholder et stoff som heter urea (/karbamid), som er veldig bra for huden. Men, om huden er for tynn/sprukket så svir det som et helvete.

 

"Vanlig" håndkrem, som spenol, skal ikke svi (men det hjelper jo heller ikke mot eksem).

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Laste opp bilde i gruppe på fb. Ta bilde med mobil, sende til fb, deretter lagre fra fb til pc, for deretter og laste opp de bildene man skal ha på fb i fra pcn. herregud så knotete.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Vgd, det hersens forbaska vgd forumet som ikke vil svare meg når jeg prøver å koble til vgd kontoen min til min nye spid konto! har sendt masse mailer og de har ikke svart på 2 uker, er det mulig!!!???

Lenke til kommentar

Buffy, hørt om noe som heter ringblomstsalve/ringelblumensalbe? Jeg hadde et helt forferdelig utslett på begge beina for noen år siden. Fikk en boks med denne salven, og smurte på et tykt lag. Utslettet (som hadde vært der i noen dager) gikk bort etter et par timer. Den salven er helt fantastisk. Før jeg prøvde den, trodde jeg det var Aloe Vera som var mirakelkur for alt mulig, men effekten av den salven har jeg aldri sett maken til. Vet ikke hvordan den funker på eksem, men jeg ville ha gitt det et forsøk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At jeg ikke vet om jeg vil studere landmåling og eiendomsdesign eller IT. Eiendomsdesign virker interessant, men vil ikke være ute hver dag vinter, vår, høst, slik jeg har hørt det er på landmåling-linje (lest en på nett som sa det). Jeg aner ikke om jeg liker programmering så IT blir derfor litt sjangsespill..

Endret av Lami
Lenke til kommentar

At jeg ikke vet om jeg vil studere landmåling og eiendomsdesign eller IT. Eiendomsdesign virker interessant, men vil ikke være ute hver dag vinter, vår, høst, slik jeg har hørt det er på landmåling-linje (lest en på nett som sa det). Jeg aner ikke om jeg liker programmering så IT blir derfor litt sjangsespill..

Angående programmering. Gå på codecademy.com og kjør noen av kursene der, så får du en liten smakebit :)
Lenke til kommentar

Takk for link, men jeg må si jeg har prøvd meg på litt Java før derfra. Gikk en dag før jeg ikke gadd mer.. :p Kan være fordi det var noe jeg ville prøve for å fylle fritiden, og blir derfor annerledes når jeg faktisk skal studere det og lære fra en lærer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...