Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

At dem viste sykkel på tv framfor home and away. Jeg hadde kjøpt mat og skulle legge meg ned og hygge meg men så...

 

Jeg er så lei av at dem plutselig viser sport istedenfor serier jeg følger med på. Har dem glemt av at vi har en egen sportskanal hvor dem kan sende slikt?

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det mener jeg også, men si det til venner og familie, som nå har bestemt seg for at jeg SKAL være med på reiser og turer rundt om i gokk. Vil ikke virke som en for stor grinebiter ved å plent nekte heller, men faen, jeg hadde store planer om ikke å gjøre noe annet enn å sende i vei jobbsøknader i hytt og gevær det neste halvåret. Ikke dra til naturskjønne omgivelser rundt om i Norig, til York og Edinburgh, til Berlin, eller Barcelona. Jeg har ikke noe i mot de stedene, men jeg ville helst ha dratt dit på eget initiativ, om noen år. Når jeg er voksen og ansvarsbevisst og slike ting som voksne sannsynligvis er.

Er ikke du godt over voksen allerede?

 

 

Ikke si slikt! Bare fordi jeg er 28,5 år gammel, betyr ikke det at jeg er voksen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

En ting som har og vil alltid irritere meg noe grenserløst er..... Paradise hotel! Seriøst, hva ser folk i det mølet av et program? De som er med er jo helt sprengt i hodet, jeezes...

Lenke til kommentar

At dem viste sykkel på tv framfor home and away. Jeg hadde kjøpt mat og skulle legge meg ned og hygge meg men så...

 

Jeg er så lei av at dem plutselig viser sport istedenfor serier jeg følger med på. Har dem glemt av at vi har en egen sportskanal hvor dem kan sende slikt?

 

Takk joa, jeg husker f.eks tilbake i de dager på TV, da jeg skulle kose meg med Babylon 5 på søndager, bare for å bli møtt med noe helvetes håndballdritt i stedet.   Men TV2 var (er de fortsatt?) sportsfanatikere.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

At dem viste sykkel på tv framfor home and away. Jeg hadde kjøpt mat og skulle legge meg ned og hygge meg men så...

 

Jeg er så lei av at dem plutselig viser sport istedenfor serier jeg følger med på. Har dem glemt av at vi har en egen sportskanal hvor dem kan sende slikt?

 

Takk joa, jeg husker f.eks tilbake i de dager på TV, da jeg skulle kose meg med Babylon 5 på søndager, bare for å bli møtt med noe helvetes håndballdritt i stedet.   Men TV2 var (er de fortsatt?) sportsfanatikere.

 

Etter de sendte 3 sports folk på tur i bobil til vm i falun så var det ingen tvil om at dem er ekstremt sports fan :)

Lenke til kommentar

En ting som har og vil alltid irritere meg noe grenserløst er..... Paradise hotel! Seriøst, hva ser folk i det mølet av et program? De som er med er jo helt sprengt i hodet, jeezes...

 

 

 Er du lam fra halsen og ned, så kan du være med Lars Monsen på lang fjelltur.

 Er du lam fra halsen og opp, så kan du vinne heile Paradise Hotell. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

En ting som har og vil alltid irritere meg noe grenserløst er..... Paradise hotel! Seriøst, hva ser folk i det mølet av et program? De som er med er jo helt sprengt i hodet, jeezes...

 

 

 Er du lam fra halsen og ned, så kan du være med Lars Monsen på lang fjelltur.

 Er du lam fra halsen og opp, så kan du vinne heile Paradise Hotell. 

 

Det er den beste kommentaren jeg har sett av deg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...