Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Tussi @Sviskepott @SVK2 @MR SPEED er en som klager på forumet her ☹️ Hvorfor er dette nettstedet egentlig vert, host eller whatever for innhold som ikke har noen som helst mening? Telletråd, hva spiste du sist, hvor langt kan vi telle, meningsløse chattetråder, opptelling, whatever. Det har absolutt ingen verdi og er i grunnen bare irriterende støy. Ikke bare det men det ødelegger hele nettstedet. Invision stenger jo nå muligheten for monsteremner uansett fra nyttår, så da er det vel like greit at dere setter en stopper for innhold som ikke bare er VAS, men faktisk
  3. Den oversetteren din må være kjøpt billig.. I Norge heter det ytringsfrihet. Siden jeg følger mye med på et land som ofte blir beskylt for mye rart, Ukraina, så vil jeg bare trekke fram at USA har falt som en stien på den skalaen, mens verdens nye frihetsforkjempende land Ukraina har ikke bare hentet inn USAs enorme forsprang, men også gått forbi USA. USA har nå mange hakk dårligere pressefrihet enn Ukraina. Land, 2026, 2025, 2024, 2023, 2022, 2021, 2020, 2019 Pressefrihet og korrupsjon er to størrelser som korrelerer. Når pressefriheten settes tilbake, så vokser korrupsjonen fram. Den korrelasjonen er også tydelig i begge landene:
  4. Som jeg sa, jeg prøver mitt beste og unike fotball, ikke så lett når favoritt kanalen min svømmer av fotball.
  5. Når jeg trykker ulest innhod ser jeg dette akkurat nå.. slik er det hele tiden på dette nettstedet så .. vl jeg forsøker bare å si i fra at det er verdiløst...
  6. Høres ikke helt bra ut
  7. – Vi vil grave opp gravene til deres døde, trekke dem ut, lage hundemat på boks av dem og sende det til Russland og Kina for hundene deres. Av kadavrene til slike som dere, dere født uekte bastarder. Vi skal slepe dere alle til Iran, hver og en av dere, ikke tvil på det. Koselig kar. Kilde: https://www.nrk.no/norge/tiktok-legen-med-nye-trusler-pa-vei-til-iran-1.17917578
  8. RambaZamba: Veldig fint det IR bildet nr 1 ! Ellers likte jeg godt nr 5,6,10. Artig å se hvordan vi velger på de samme motivene!
  9. Fikk melding på appen at jeg ikke skulle bry meg med meldingen om å skifte 12v batteri
  10. Meget god kronikk, den burde alle i tråden lese
  11. sverreb

    Elbil-tråden

    Batteripakker må være designet for å være reparerbare. Ikke alle pakker kan demonteres på noen rimelig måte, da er det upraktisk både å reparere de og å bruke de som donorer for å reparere andre pakker.
  12. Og de valgte å svare med vold. Stadig ironisk at du brukte det som eksempel på samholdet 😆
  13. Disse telletrådene kommer ikke opp på forsiden, du må selv gå inn på det underforumet selv, så ja.
  14. https://www.nettavisen.no/russland/ukraina/krym/krise-pa-krym-tvinges-til-planlagte-strombrudd-etter-angrep/s/5-95-3115851
  15. Antagelig de nå har blokkert push av feilmeldingen fra server siden.
  16. Verdiløst støy. Jeg kjenner alle krinkelkroker i denne programvaren så det er ikke at jeg kjenner til alle mulighetene som finnes, men nettstedet er ubrukelig uten en viss form for styring. Om det er ønskelig med et nettsted for folk som liker å telle til 10 så er det vel i grunnen OK, men å tro at det vil gjøre nettstedet mer attraktivt er vel heller tvilsomt.
  17. AL123

    Elbil-tråden

    Ikke alle biler, men noen blir det. Ikke alt er reparerbart.
  18. Fox News er desperate nå; da de kaller de nye demokratiske kandidatene for nazister. "Det var slik det begynte i Tyskland". Hva er forskjellen fra deres propaganda og Netanyahus? Republikanerene har jo tidligere klaget på at deres politikere har blitt kalt akkurat det; inkludert den orange. Når man kan velge mellom et fascist-parti og et sosialist-parti (dog er det langt igjen til de er der), så burde det være opplagt hvem man stemmer på. https://www.youtube.com/watch?v=UgBXRGsSdQ8
  19. Loven sier ingenting om hudfarge
  20. Det er svært få ledere som faktisk tar tak i sånne problemer.
  21. agvg

    Elbil-tråden

    Men alikevel blir boler skrotet for småskader?
  22. AL123

    Elbil-tråden

    Greier vi ikke det? Både forhandlere, uavhengige verksted pluss noen spesialverksteder reparerer batteripakker hele tiden.
  23. Nå er det et diskusjonsforum hvor man kan diskutere ting. Hva man diskuterer skulle ikke ha noe å si, så lenge man faktisk diskuterer. Ser ikke hvordan noe av dette innholdet skulle være i veien for deg. Om du ønsker bestemte tema så kan du selv velge dem ut i menyene.
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...