Hvis verdensrommet er en boble da av mørk materie som utvider seg, betyr det at verdensrommet er uendelig siden bobla kan utvide seg fritt? Og hvis vi virkelig lever i en boble, kan det da være noe på den andre siden av veggen i denne bobla? Eller er verdensrommet uendelig bare uten at mørk materie eksisterer? Jeg vet at de antar at mørk materie eksiterer, fordi galaksker blir holdt sammen av en usynlig kraft, men kanskje det er noe annet som holder de i sammen? Hva er egentlig mørk materie, er det rester fra the big bang, eller er det eget stoff, tror du?