Gå til innhold

Strømming lønner seg mer og mer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VÆR SÅ SNILL!!! I alle guders navn, ber jeg dere, nei trygler jeg dere, om å bruke ord å utrykk som ikke er unødvendig norvagisert. Man sier "bacon" ikke "sideflesk", man skriver "spray" ikke "sprai".

 

Streaming, ikke strømming

Opensource, ikke friprog ("åpen kildekode" godtar jeg)

hardware, ikke maskinvare

 

osv ad infinitum! for deres "feilbruK" av språk på en nisjeside som dette tar meg ad neuseam. Skriv 100% på engelsk hvis dere nekter å bruke låneord -.-

 

-frank

  • Liker 2
Lenke til kommentar

^Hva er egentlig grunnen til at man ikke ser dem på Spotify? Spotify betaler ikke bra nok?

 

Fordi det er umulig å overleve av spotify-samarbeid.

 

Kanskje en kombinasjon av the oatmeal og det gamle allofmp3.com ville ha vært mulig?

 

Få artistene til å skjønne at Streaming er det eneste for fremtiden.

 

Streaming er kanskje det. Spotify-modellen er dog rimelig sikkert ikke. Iallfall med dagens vilkår.

Endret av zotbar1234
Lenke til kommentar

Hadde bare plateselskapene kunnet tenkt langsiktig... Det er ingen bombe at de tjener mer og mer på dette, og at mer vil komme!

 

Hadde de bare satset på dette i begynnelsen og hatt litt tålmodighet, så hadde de tjent mye mer nå! Men når de skal tenke så firkantet så er det jo selvsagt ikke mye som går deres vei. Men det er jo tydeligvis ingen andre enn alle andre sin feil. Å fjerne/hindre haugevis av musikk fra tjenesten Spotify fører bare til at folk klager som pokker for at de ikke får høre på Metallica, Floyd, Zeppelin, Beatles osv. Det gjør bare at folk tenker like firkantet som dem, altså å gi faen i hele tjenesten! Greit nok at Spotify som jeg trekker inn her er lite i forhold til nedlastning, men tjenester som Spotify blir bare større og større. De bør begynne å satse på nåtiden, og ikke tviholde på gammel og rutete tankegang!

 

Blir bare irritert av å lese dette...

 

Håper ihvertfall de har fått litt vett i skallen og slutter hindre sin egen utvikling.

 

Forøvrig synes jeg dette er supre nyheter, håper bare plateselskapene innser det samme. Jeg støtter nedlastning, men for min del er det ikke godt nok tilbud til at jeg vil benytte meg av det. Er jo bare MP3-filer å finne jo, hvor er CD-kvaliteten?

 

At Spotify får denne utviklingen er jeg overhode ikke overrasket over. Gi det tid for pokker... Og ikke gi kundene grunner mot å bruke tjenesten.

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

VÆR SÅ SNILL!!! I alle guders navn, ber jeg dere, nei trygler jeg dere, om å bruke ord å utrykk som ikke er unødvendig norvagisert. Man sier "bacon" ikke "sideflesk", man skriver "spray" ikke "sprai".

 

Streaming, ikke strømming

Opensource, ikke friprog ("åpen kildekode" godtar jeg)

hardware, ikke maskinvare

 

osv ad infinitum! for deres "feilbruK" av språk på en nisjeside som dette tar meg ad neuseam. Skriv 100% på engelsk hvis dere nekter å bruke låneord -.-

 

-frank

 

Ja! Fatter ikke at folk kan bruke sånne håpløse fornorskinger som sjef, sjåfør, prosjekt, sjokolade og sjimpanse, det ser jo helt teit ut med denne stavemåten. Vi burde tviholdt på chef, chauffeur, projekt, chocolade og chimpanse. Termer som datamaskin, plate, mus, skrivebord, fil, mappe, fane, nettleser og spillkonsoll virker også rimelig latterlige, skjønner ikke hvorfor vi absolutt må oversette dem fremfor å bruke computer, disc, mouse, desktop, file, folder, tab, browser og game console.

 

:p

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...