Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Har du prøvd med DDU i SAFE-mode? Dette for å slette skjermdriver helt.

Takker! Sitter nå med 80-120 fps :D

Bra å høre du fikk det til! Det var stor forskjell med ny driver?

Lasta ned ny driver, ingen forskjell. Kan det være fordi jeg ike sletta forrige? Endret av BananKrem
Lenke til kommentar

Ok, jeg trenger seriøst hjelp. Jeg og en kompis har lyst til å spille sammen. (På pc, vet ikke om det betyr noe). Hvordan bør vi gjøre dette? Er det ikke noen party-funksjon? Synes GTA er veldig dårlig å forklare hvordan ting funker på.

 

 

Vi brukte først masse tid på komme inn på samme roaming session eller hva du kaller det. Men selv om vi er venner dukker vi ikke opp på hverandres mini man. Og når vi ville joine en death match ved å å gå på death match-ikonet vi fant ble vi sendt til to separate death matches.

Lenke til kommentar

 

 

 

Har du prøvd med DDU i SAFE-mode? Dette for å slette skjermdriver helt.

Takker! Sitter nå med 80-120 fps :D

Bra å høre du fikk det til! Det var stor forskjell med ny driver?

Lasta ned ny driver, ingen forskjell. Kan det være fordi jeg ike sletta forrige?

 

 

Godt mulig. Jeg har oftet måtte avinstallere den gamle for å få den nye til å installere seg skikkelig. Sjekk hvilken versjon som er aktiv.

Lenke til kommentar

Ok, jeg trenger seriøst hjelp. Jeg og en kompis har lyst til å spille sammen. (På pc, vet ikke om det betyr noe). Hvordan bør vi gjøre dette? Er det ikke noen party-funksjon? Synes GTA er veldig dårlig å forklare hvordan ting funker på.

 

Lag eit crew, då får dykk eit alternativ som er "join crew session"
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Har du prøvd med DDU i SAFE-mode? Dette for å slette skjermdriver helt.

Takker! Sitter nå med 80-120 fps :D
Bra å høre du fikk det til! Det var stor forskjell med ny driver?
Lasta ned ny driver, ingen forskjell. Kan det være fordi jeg ike sletta forrige?

Godt mulig. Jeg har oftet måtte avinstallere den gamle for å få den nye til å installere seg skikkelig. Sjekk hvilken versjon som er aktiv.

Får prøve å gjøre det når jeg kommer hjem. Merka ikke noe stor forskjell for å si det sånn, så kan nok hende. Lurt å innstallere ny versjon av catalyst også?
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Har du prøvd med DDU i SAFE-mode? Dette for å slette skjermdriver helt.

Takker! Sitter nå med 80-120 fps :D
Bra å høre du fikk det til! Det var stor forskjell med ny driver?
Lasta ned ny driver, ingen forskjell. Kan det være fordi jeg ike sletta forrige?

Godt mulig. Jeg har oftet måtte avinstallere den gamle for å få den nye til å installere seg skikkelig. Sjekk hvilken versjon som er aktiv.

Får prøve å gjøre det når jeg kommer hjem. Merka ikke noe stor forskjell for å si det sånn, så kan nok hende. Lurt å innstallere ny versjon av catalyst også?

 

 

Fjern alt. Start maskinen på nytt uten AMD-drivere. Installer de nye.

Lenke til kommentar

Ok, jeg trenger seriøst hjelp. Jeg og en kompis har lyst til å spille sammen. (På pc, vet ikke om det betyr noe). Hvordan bør vi gjøre dette? Er det ikke noen party-funksjon? Synes GTA er veldig dårlig å forklare hvordan ting funker på.

 

 

Vi brukte først masse tid på komme inn på samme roaming session eller hva du kaller det. Men selv om vi er venner dukker vi ikke opp på hverandres mini man. Og når vi ville joine en death match ved å å gå på death match-ikonet vi fant ble vi sendt til to separate death matches.

 

"Join Friends" for free roaming online.

 

En av dere starter deathmatch, race, whatever, og velger "invite friends", voila.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Har du prøvd med DDU i SAFE-mode? Dette for å slette skjermdriver helt.

Takker! Sitter nå med 80-120 fps :D
Bra å høre du fikk det til! Det var stor forskjell med ny driver?
Lasta ned ny driver, ingen forskjell. Kan det være fordi jeg ike sletta forrige?

Godt mulig. Jeg har oftet måtte avinstallere den gamle for å få den nye til å installere seg skikkelig. Sjekk hvilken versjon som er aktiv.

Gjorde det tidligere i dag. Gikk fra 30-40fps til 60-80fps. Utrolig at en liten oppdatering kan doble ytelsen.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet ikke om folk er klar over disse mobil-appene, så deler de for sikkerhets skyld. Greit å ha noe å lese på mens man loader:

 

GTA wiki guide - mange fine lister og detaljert informasjon.

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wikia.singlewikia.gta&hl=en

 

 

GTA V offisiell manual - jeg bruker den for å minne meg selv på hvilke knapper gjør hva mens Online laster et eller annet.

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rockstargames.gtavmanual&hl=en

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...