Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Spiller folk fortsatt dette spillet etter 2 år? Jeg har ikke spilt det siden oktober 2013 :p

Ja, du vet, noen av oss har faktisk gått videre fra forrige generasjon (velkommen etter btw) og på pc er spillet helt nydelig i tillegg så kommer jo modder. Dessuten, kvalitets spill fortjener å bli spilt lenge. Hvorfor tror du Transport Tycoon fremdeles er populært etter alle disse årene? Fordi det var et kvalitets spill når det kom ut, og med frivillige mod'er så er det fremdeles et kvalitets spill! 

Lenke til kommentar

 

 

Spiller folk fortsatt dette spillet etter 2 år? Jeg har ikke spilt det siden oktober 2013 :p

Ja, du vet, noen av oss har faktisk gått videre fra forrige generasjon (velkommen etter btw) og på pc er spillet helt nydelig i tillegg så kommer jo modder. Dessuten, kvalitets spill fortjener å bli spilt lenge. Hvorfor tror du Transport Tycoon fremdeles er populært etter alle disse årene? Fordi det var et kvalitets spill når det kom ut, og med frivillige mod'er så er det fremdeles et kvalitets spill!

Og first pers view var vel heller ikke å forakte :)

Lenke til kommentar

Tror jeg har fått 90mill av hackere, tjent 10mill selv^^

 

fylt opp 3 garasjer, kjøpt alle tingene man kan kjøpe å¨nettet (fly, heli, båt osv) og har forsatt 30mill igjen, er jo bare digg med hackere!^^

Enig. Mye gøyere å kjøpe alt en vil ha og kunne ha det gøy uten å måtte grinde i 10 år eller kjøpe sharkcards.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...