Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Noen andre som har opplevd at purken har jagd deg i sivile biler?

 

Jeg forårsaka en episk stor massekræsj på motorveien ut fra Los Santos når jeg landa med fly der, som etterhvert tok fyr og sprengte (med påfølgende eksplosjoner hvert 5. sekund i 4-5 minutter), og etter det stakk jeg når jeg fikk purken etter meg som da oppe i åsen kom etter meg i en helt vanlig, sivil bil..

 

post-97943-0-37061000-1432075498_thumb.jpg

 

Selvfølgelig hadde jeg glemt å bruke Snapmatic appen på tlf for å ta bilder av sirkuset jeg forårsaka :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Trenger noen råd.

 

Kan noen fortelle meg hva som gjør GTA V Online gøy?

 

Jeg har riktignok ikke prøvd heists, men har prøvd deathmatch, forskjellige races etc men har aldri syntes det har vært særlig gøy.

Digger singleplayeren ufattelig mye, men syntes det virker så lite å gjøre på Online. Har ikke venner som spiller GTA V, der går det mest i BF etc. Så jeg er jo alene, men bør vel gå an å ha det gøy alene også?

 

Har jeg misforstått Online og er det kanskje veldig mye man kan gjøre jeg ikke er klar over?

Lenke til kommentar

 

Du spiller som Franklin?

 

Mener jeg slet med akkurat det samme, men husker ikke hvordan det løste seg. Er en god stund siden :)

Samme hvem jeg spiller, har aldri fått oppringning fra noen selskap. Prøvd alle tipsene jeg har lest på nett. Ingenting som hjelper :/

 

 

Det eneste som er sikkert er at du MÅ spille som Franklin, hvis du spiller som Trevor eller Michael så vil du aldri bli oppringt.

Lenke til kommentar

 

 

 

Du spiller som Franklin?

 

Mener jeg slet med akkurat det samme, men husker ikke hvordan det løste seg. Er en god stund siden :)

Samme hvem jeg spiller, har aldri fått oppringning fra noen selskap. Prøvd alle tipsene jeg har lest på nett. Ingenting som hjelper :/

Det eneste som er sikkert er at du MÅ spille som Franklin, hvis du spiller som Trevor eller Michael så vil du aldri bli oppringt.
Jeg vet, men problemet er at jeg aldri blir oppringt av noen, noen ganger. Spiller selvfølgelig som Franklin siden han eier taxi selskapet. Endret av RammsteinBK
Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva som skal til jeg. Men, har du ofte kjørt rundt i taxi, eller forventer du at oppringningene skal komme selv når du kjører i sportsbil?

Har gjort begge deler. Har spilt storyen før, men da gikk jeg ikke for 100%. Men da ringte han i hytt og pine enten jeg var i bil, i havet eller i helikopter.

 

Poenget et at denne saven på pc virker som er glitcha, evt spillet. Ingenting som funker av metoder til å "trigge" det.

Lenke til kommentar

Sliter med at Bawsaq er tatt av aksjemarkedet jeg. Det også i "story mode / off-line mode"

 

Han ringte meg i hytt og pine også fra taxisentralen. Det har avtatt, uten at jeg har latt tankene fare til om det er borte for godt.  :hmm: før nå.

Endret av G
Lenke til kommentar

Heldig! Skulle gjerne blitt ringt jeg. Men husker jeg syntes det var plagsomt på ps3, da ringte alle selskapene i hytt og pine, men nå har ingen av de 15 selskapene ringt i det hele tatt. Får starte en ny save og skaffe penger til taxiseøskapet og ta en fare. Fant ut at det var bare achievement, og ikke nødvendig for 100%

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke gå tilbake om du har kvitteringen enda, og "daske etuiet i hode" på selgerne der? Kjøpsloven gjelder i 2 - 5 år alt ettersom hvilke varetype det er snakk om. Og minst 1 år ihvertfall. Tviler på at det har gått hverken 1 eller 2 år siden du kjøpte spillet.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg GTA V til pc idag på platekompaniet, men DVD-rommen vil ikke fungere, er det noen måte jeg kan installere spillet på via nett? Har en aktiveringskode som lå inne i spillet.

 

Prøv å aktiver koden på Social Club eller Steam, alt etter hva slags kode det er (trolig førstnevnte).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...