Gå til innhold

Hvorfor du har bare EN konsoll?


Anbefalte innlegg

En liten paralell til traaden "Hvilke grunner fikk dere til å kjøpe en eller flere konsoller?" paa https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=984166&st=20 og er ikke ment som noen kapring av din traad Toman85.

Ser det diskuteres i det vide og brede om en eller flere konsoller. Synes det virker som veldig mange av dere har baade to, tre og fire om ikke fem konsoller inkl pc. Selv har jeg PC, PSP og Wii. Har meget lyst ogsaa paa PS3 men kona ikke er helt med - og sier naa har du nok gadgets. Paa en maate er jeg enig med henne.

 

Hvordan greier du deg med bare en konsoll?

Og hvorfor har du bare en?

Vil saa absolutt ikke vise denne traaden til kjaerringa....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For det meste spillene og fordi jeg hadde de to forrige, har jeg bare PS3. Dessuten så virker verken Wii eller 360 til å ha så spennende spill etter min mening, for det meste bare Mario og FPS, men ingen Ratchet & Clank.

 

Og så er jeg litt fanboy, da :p

 

Tror du tar litt feil, det er PS3 som nesten bare har FPS ekslusiver ute atm.

Lenke til kommentar

Har bare 360 og en veldig grei spillpc. Hadde jeg hatt en Wii eller Ps3 i tillegg så hadde det plutselig kommet så mange flere "must have's", og da er konsollen bare inngangsbilletten til en lommebok som ikke lenger er glad i meg.

Er også nok å holde fingrene opptatt med på 360'n i lang tid fremover, og de gangene det blir snaut så har vi jo ett uendelig bibliotek på pc'n. Men, hvis jeg skaffer meg en full-hd tv så må jeg nesten ha en blåstrålespiller, så i den heller fjerne fremtiden ligger det en Ps3 og venter. :)

 

Wii kjøper jeg ikke av prinsipp, siden de dreit så sinnsykt i kjernespillere på E3. (ja, jeg vet mario og zelda teamene jobber nå, men det var ikke noe av interesse på E3, og prinsipper skal man stå for!)

Lenke til kommentar

Jeg har bare 1 av denne generasjonen med konsoller, er vel rett og slett fordi jeg er litt for gjerrig. jeg kjøper ikke engang spill før det har gått noen år fordi jeg syntes det er for dyrt. har kjøpt flere spil til xbox(1) i år en jeg har gjort før.

Lenke til kommentar
For det meste spillene og fordi jeg hadde de to forrige, har jeg bare PS3. Dessuten så virker verken Wii eller 360 til å ha så spennende spill etter min mening, for det meste bare Mario og FPS, men ingen Ratchet & Clank.

 

Og så er jeg litt fanboy, da :p

 

Tror du tar litt feil, det er PS3 som nesten bare har FPS ekslusiver ute atm.

Har du et eksempel? Kommer ikke på et annet FPS-ekslusiv utenom Resistance (som er ute nå).

 

Jeg har nå bare én konsoll. Jeg har tidligere hatt alle 3, spilt gjennom zelda og blitt lei av Wii Sports og jeg har spilt gjennom halo og gears of war (begynte på bioshock før det plutselig kom til PS3 og 360-en ble solgt). Grunnen til at jeg holder meg til PS3 er at det er alt for få eksklusive spill på de andre konsollene som frister noe særlig utenom de jeg har spilt.

Lenke til kommentar

Eg har råd til alle tre, men behov? Absolutt ikkje. Har heller ikkje behov for å prioritere 15 000 til konsoller.

 

Konsollen min har dei mest interessante spela for meg, eit par actionspel, ellers går det i Guitar Hero, noko eg for så vidt kunne hatt på begge to (X360 og PS3), men det er best på den eg har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...