Gå til innhold

Hvorfor du har bare EN konsoll?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jodå, eg har ein middels god PC og ein Wii. Har rett og slett ikkje råd til å handle inn spel til 2 konsollar, sjølv om Nintendo har litt... "tørke" med spela sine no ;) Men ellers er eg ganske nøgd med 1 konsoll, har ikkje behov for fleire, sjølv om det til tider fristar litt med nokre 360 og PS3 titlar.... Aawghawgh...

Lenke til kommentar

Denne generasjonen har jeg kun PS3 og et par PSP. Jeg begynner å dra på åra, ;) og det er PS3 som passer best for mine multimediabehov vs xbox360 som er alternativet. Og så har vi 1 parts eksklusivene til Sony som aldri vil komme til noen annen konsoll som jeg må ha med meg.

 

Jeg har forøvrig skapet fullt fra forrige generasjon med unntak av GC:

Dreamcast: for SoulCalibur og Shenmue

PS2: for MGS, GTA, GT, Ico, Shadow of the Colossus, osv.

Xbox: for XBMC

Endret av Fhj
Lenke til kommentar

Jeg hadde alle 3 maskinene tidligere...altså X360 og Wii. Sitter nå kun igjen med PS3.

 

Solgte min Wii da Nintendo ikke holdt det dem lovet at gamere ville få bra spill til denne.

 

Solgte min X360 da den bråket så mye at naboen lurte på om jeg støvsuget mitt på natta.

 

Sitter nå da igjen med PS3 da den har ivertfal dem fleste spillene jeg vil spille utenom at naboen dunker i veggen for at maskinen bråker. Den er i tillegg en bra Blu-Ray spiller noe jeg setter meeeget pris på med mine 23 (work in progress) deilige HD filmer.

 

MEN....jeg må kanskje snart krype til korset og kjøpe en X360 igjen da det er/kommer noen ekslusive spill jeg bare må spille. Men har flyttet i et eget hus og naboene bor litt unna så det burde gå bra denne gangen.

 

Så lenge jeg har noen slike burde det gå bra med meg og alle i en radius av ca 500meter.

Lenke til kommentar

Vel, nede i stua kan de greit høre min 360 hvis jeg spiller uten lyd oppe... og vi har et SVÆRT hus. Hverken PS3en eller WIIen vår bråker så mye. Rart det der, alle konsollene er kommet sånn omtrent like langt i teknologien, men 360 lager allikevel 100 ganger mer støy enn de andre. Vel vel, har jeg lyden på TVen høyt nok på, og flytter vekk konsollen så langt unna som mulig, så går det helt fint.

Lenke til kommentar

Har bare PS3 fordi det var den som interreserte meg mest da den kom, og det gjør den enda.

Liker spillene (spesielt motorstorm og GT) pluss at den funker som et fullverdig multimediasenter. Den har også blu-ray noe som er et pluss siden jeg nå skal begynne og kjøpe blu-ray filmer (får hd-skjerm til høsten :D)

 

Nå skal det da sies at jeg mange ganger har vurdert og gå til anskaffelse av en 360 også, men syns ikke det er nok spill ut som jeg vil ha som gjør det forsvarlig.

Lenke til kommentar

PC regnes vell ikke som en konsoll? Jeg har ihvertfall PC og PS3, og det dekker allerede alt for mye omtrent. Har så mye spill at det er helt uaktuelt å kjøpe flere, har så mye jeg vil gjøre at jeg egentlig bruker meste parten av tiden min på å prøve å bestemme meg for hva jeg skal spille, isdenfor å faktisk spille det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...