Gå til innhold

Hvorfor du har bare EN konsoll?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...har så mye jeg vil gjøre at jeg egentlig bruker meste parten av tiden min på å prøve å bestemme meg for hva jeg skal spille, isdenfor å faktisk spille det..

 

Haha, kjente meg så utrolig godt igjen i det utsagnet der :)

 

For min del har jeg bare en XBOX360 fordi; dame+jobb=lite tid til spilling...

Dessuten svir jeg av alt for mye penger på gadgets til at jeg kan forsvare et kjøp av enda en konsoll :)

Lenke til kommentar

Hvordan greier du deg med bare en konsoll?

Jeg klarer meg helt utmerket med bare Playstation. Enten er jeg fornøyd eller så er jeg ikke fornøyd. Playstation gjør meg fornøyd, og jeg har allerede mer enn nok med de få spillene jeg har.

 

 

Og hvorfor har du bare en?

Fordi Playstation leverer alt jeg trenger av bra spill, og tilfredstiller dermed behovet for å kunne spille. Playstation har igjennom 11 år bygget opp enorm tillitt hos meg om hva slags spillopplevelse den vil levere, og har så langt ikke gitt meg én grunn til å vurdere andre alternativer. Den har altså ikke skuffet.

 

Det er ikke noe argument at Nintendo har Super Mario og at Xbox har Halo. Livet handler ikke om spille alle verdens spill.

Lenke til kommentar

Naar jeg sammeligner denne tradden med den andre som gaar mer paa aa eie flere konsoller - saa ser det ut som om hvor det er mer enn en konsoll i en hustand saa er en av de en Wii.

Er vel egentlig ett kjent fenomen men tyder paa at wii er mer en substitutt konsoll og ikke dekker -the core gaming experience.

 

Hvor mange har kun en Wii som eneste spill-box?

Lenke til kommentar
Har allerede en xbox 360 som jeg sjeldent bruker. Ligger bare der og samler støv, i grunn. Ser ingen grunn til å betale flere tusen kroner for enda en støvsamler.

 

Er ikke så rart den samler støv da. Hadde du hatt en PS3 isteden så hadde det ikke skjedd.

Selg den og kjøp PS3.

Lenke til kommentar
Har allerede en xbox 360 som jeg sjeldent bruker. Ligger bare der og samler støv, i grunn. Ser ingen grunn til å betale flere tusen kroner for enda en støvsamler.

 

Er ikke så rart den samler støv da. Hadde du hatt en PS3 isteden så hadde det ikke skjedd.

Selg den og kjøp PS3.

Ehhh ps3 samler støv skal jeg si detg selv om du spiller og ikke spiller :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...