Gå til innhold

Hvorfor du har bare EN konsoll?


Anbefalte innlegg

Har ps3 pga MGS serien og muligheten til å spille mine gamle ps2 spill, kjøpte ps3 da elprice hadde sitt fantastiske tilbud ned 60gb ps3 og 2 spill til 3999, etter det har samlingen vokst med 7 ps3 spill

 

Uffameg.. lenge siden jeg har sett Guru-meditation feilmelding som i avataren din.. :p

Irriterende at dem ikke porter Amiga OS til PS3 sitt Otheros, istedenfor det Linux-dritten.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kun 360, og av følgende årsaker:

  1. Ikke plass i tv-skapet
  2. Ikke nok innganger i TVene (Har 360´n koblet til to tver)
  3. Ikke nok interessante spill til Wii/PS3
  4. Spiller 1-3 timer maks pr uke, så det er mer enn nok å komme igjennom spillene til 360.

Har derimot lyst til å låne PS3 en gang for å spille igjennom R&C og Uncharted...

Lenke til kommentar

Kommer såpass mye bra spill for tiden at en konsoll holder for min del. Har jo tross alt arbeid, venner og andre interesser. Også har man jo hus, bil og motorsykkel som skal ha vedlikehold og kos. ;)

 

Tilbake i 2005 satt jeg og ventet på dato for PS3 ettersom jeg hadde PS2 da. Forhåndsbestillte X360 for å ha noe å leke med i mellomtiden. Men når 360`en kom i hus ble den værende. :)

 

Edit: HAR vurdert PS3 som blu-ray spiller, men nå begynner det jo å komme dedikerte spillere som er bedre til en fornuftig penge. :)

Endret av Clævs
Lenke til kommentar
Edit: HAR vurdert PS3 som blu-ray spiller, men nå begynner det jo å komme dedikerte spillere som er bedre til en fornuftig penge. :)

For å gå bitteltt of topic: Hvordan er det med Blu-Ray støtte i Linux?

Vurderer å kjøpe meg Blu-Ray drev til HTPC'en min, men den kjører Ubuntu 8.04.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...