Gå til innhold

Anmeldelse: Alone in the Dark (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, ble litt overrasket her ja! masse negativt. menne jeg ser ikke så mye på Anmeldelser i det heletatt. spill er absolutt smak og behag, visst en person ikke liker det så behøver det ikke bety alle kommer til og ikke like det, men tror jeg kommer til og kose meg stort med dette spillet fordi jeg har sett mye på det og veit jeg liker den type spill ;)

 

dette skal kjøpes :D

Lenke til kommentar

 

men de påpeker mye av det negative (men personlig synes jeg det øødela mye mer enn hva det gjorde for eurogamer):

 

"Eden messes it up with a hopeless control system that proves just as pointlessly convoluted"

"you find yourself having to concentrate to do even the simplest things"

"When it's not clumsy, it's fiddly: if there's a medical spray and some bandages in a cupboard, and you've already got bandages, you have to go into the inventory and drop the existing bandages so you can pick up the new ones to gain access to the spray"

"It's not just the controls that are clumsy, either: the first couple of episodes are full of glitches, clichéd puzzles and dodgy sequences that don't come off"

"There are unsympathetic checkpoints, which put you back in the game prior to a tricky puzzle you'd already completed, or expect you to finish a ten-minute battle with enemies who can attack from near and far"

 

etc

Lenke til kommentar

Angående det "menneskespisende vannet" hadde vi fiender i New Nightmare som var udødelige for alt unntatt lys. De holdt seg unna når vi lyste direkte på dem med lommelykten, men straks vi snudde oss angrep dem. Det minner mistenkelig om det vannet, og ironisk nok var disse fiendene noe av det jeg elsket mest med hele spillet. :)

 

Var overrasket over en 3/10 karakter, og det har helt klart fått meg til å tenke meg om før jeg kjøper dette (til PC). Jeg stoler selvsagt ikke på kun en anmeldelse, så jeg vil nok sjekke flere får jeg kjøper eller ikke kjøper dette. Det er ennå ingen anmeldelse hos ign, så vi får se. Men 3/10 lover jo ikke bra, og det har ikke fått en sånn karakter uten grunn. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
krakk, spilet er på vei i posten :wallbash:

Da møter du det med lave forventninger og blir positivt overrasket.

 

ja håper det, hadde ganske lave til Dark Sector også, ble ganske positivt overrasket av det spillet.

Lenke til kommentar

Får spillet i posten i en av de nærmeste dagene. Forventer ingenting, og denne karakteren har ingen innvirkning til min mening om spillet. Har erfart tidligere at jeg må prøve det selv før jeg hører på anmeldelser. Selvom såklart jeg kan være klar over at det kanskje ikke blir helt den opplevelsen jeg trudde :(

Endret av master_al
Lenke til kommentar

Bare fordi en anmelder missliker spillet må ikke det bety at det er dårlig. Høres jo ut som folk her er kjempeskuffet og oppgitte over spillet. Når du andre sider gir det både full pott og 7/10 så kan det kanskje være noe i det?

 

Men! Spill som prøver å få med alt for mange spillelementer pleier jo ikke alltid å funke så bra, så ... jeg vet ikke jeg? Det er jo som så mange sier "man skal ikke helst gape over for mye på en gang", men la det heller komme mer i nyere utgivelser eller oppfølgere da.

Lenke til kommentar

Jeg var også interessert i spillet, men pga anmeldelsen tror jeg jeg venter. Når jeg leste førsteinntrykket tenkte jeg også at spillet ville bli fikset (selv om et negativt førsteinntrykk pleier å være ganske sjeldent fra gamer.no og andre spillsider tror jeg).

Hvis jeg ser dette spillet til under 200 lappen så tror jeg jeg kjøper det, siden det virker fortsatt ganske originalt.

Lenke til kommentar
5 av 5 stjerner

Bare for å vise at det ikke er opplest og vedtatt at dette er en skrekkelig opplevelse.

Synes det er rart an en person finner så mye feil med spillet og en annen nærmest lovpriser spillet som et perfekte :p Jeg for min del stoler på gamer sine anmeldelser, for hver gang jeg går imot og kjøper et spill som de har anmeldt under 5 så suger det ;)

 

og hvis du kan se fienden på lang avstand er det vel null point? meningen med sånne spill er vel at de skal bare poppe opp uventet(som i condemend, som er et kjempespill :D

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...