Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MMS sending av bilder: Kommer tilbake til dette temaet. Etter oppdatering hadde jeg mye trøbbel med dette. Greide endelig å få det til å fungere ved å gjenopprette igjen. Nå har jeg ikke brukt dette på en stund, men da jeg skulle prøve igjen, fungerte det ikke. Det kom disse røde utropstegn ved bildet da det hadde prøvd å komme ut. (Ett bilde jeg hadde tatt med mobilen og fått til å sende tidligere, gikk igjennom. Men ingen andre, prøvde med små størrelser og bilde tatt med mobilen.) Gidder ikke å holde på å gjenopprette stadig for å få dette til å fungere, hvis det er det som skal til. Jeg lurer på om det er flere som har problemer med denne funksjonen.

 

Et helt annet spørsmål: Finnes det Norges kart man kan laste ned for bruk til GPS eller til den RunKeeper jeg har?

RandiA

Lenke til kommentar

Jeg forbereder med til 31. juli og har bestilt veske til den nette sum av $3.84, noe jeg synes var billig, så får vi heller se hvordan kvaliteten er (uansett er ca 20,- noe jeg kan tape :p)

 

Finnes det en docking med lader og audioutgang som funker til 3G/3GS. Gjerne fra ebay, dealextreme eller lignende sider.

Lenke til kommentar
Var det nødvendig å linke en gang til?

Rette rumpen som fes.

 

ansett, den elendige byggekvaliteten med eksempel fra misfarging av den hvite modellen har fått meg til å revurdere det sterke ønsket om å kjøpe 3GS. Nå kommer det egentlig mest an på pris for min del og om Apple er villig til å erstatte denne produksjonsfeilen.

 

 

## eder og galle fjernet fra posten av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Uansett, den elendige byggekvaliteten med eksempel fra misfarging av den hvite modellen har fått meg til å revurdere det sterke ønsket om å kjøpe 3GS. Nå kommer det egentlig mest an på pris for min del og om Apple er villig til å erstatte denne produksjonsfeilen.

 

Du er vel klar over at dette ikke har en dritt med produksjonsfeil å gjøre? Det er en programvarefeil i OS 3.0, som gjør at telefonen kontakter pushserveren konstant, som gjør at telefonen blir varm.

 

Har ikke en shit med byggekvalitet å gjøre, det er bare en feil som apple sikkert fikser i neste oppdatering ;)

Lenke til kommentar
MMS sending av bilder: Kommer tilbake til dette temaet. Etter oppdatering hadde jeg mye trøbbel med dette. Greide endelig å få det til å fungere ved å gjenopprette igjen. Nå har jeg ikke brukt dette på en stund, men da jeg skulle prøve igjen, fungerte det ikke. Det kom disse røde utropstegn ved bildet da det hadde prøvd å komme ut. (Ett bilde jeg hadde tatt med mobilen og fått til å sende tidligere, gikk igjennom. Men ingen andre, prøvde med små størrelser og bilde tatt med mobilen.) Gidder ikke å holde på å gjenopprette stadig for å få dette til å fungere, hvis det er det som skal til. Jeg lurer på om det er flere som har problemer med denne funksjonen.

 

Et helt annet spørsmål: Finnes det Norges kart man kan laste ned for bruk til GPS eller til den RunKeeper jeg har?

RandiA

 

navigon navigator nordic på appstore

Lenke til kommentar
navigon navigator nordic på appstore

Takk, skal se på det...lurer på om jeg var innom og fant noe slikt kostet ganske mye, rundt 800kr.

RandiA

 

PS. Så bra ut den der ja. Hvis jeg tok en Europe, kom kanskje Norge inkludert? Lurer på om den er lett å bruke. Om den er detaljert for både gåturer og bil? Og om det koster noe å "surfe" med den...eller om det går gratis på satelitter? - Blir dette en fullverdig GPS på iPhone da? Noen som har den og kan fortelle om den. Ser den nordic koster under 500, er det dyrt eller billig? Har hørt at noen laster ned kart gratis på enkelte mobiler?

 

Requires iPhone OS 3.0 står det...er det det jeg har da tro, når jeg har oppgradert min 3G?

Endret av RandiA
Lenke til kommentar
Om du kan lage MMS, kopiere og lime tekst og bruke Spotlight Search har du OS 3.0

 

OK, takk...jeg har den siste oppdateringen nå som kom ut til min 3G.

 

:!: takk...der fant jeg ut noe jeg ikke har sett før (Spotlight Search )

RandiA

Endret av RandiA
Lenke til kommentar
Jeg forbereder med til 31. juli og har bestilt veske til den nette sum av $3.84, noe jeg synes var billig, så får vi heller se hvordan kvaliteten er (uansett er ca 20,- noe jeg kan tape :p )

 

Finnes det en docking med lader og audioutgang som funker til 3G/3GS. Gjerne fra ebay, dealextreme eller lignende sider.

hehe, tok å bestilte meg sånn veske selv jeg nå..25kr er ikke all verdens å tape anyways :)

 

 

EDIT: kunne tenkt meg skikkelig GPS på iPhone selv, men fytti helvete så stiv den prisen på navigon navigator nordic var!

Hvor tid kommer TomTom med sin utgave til iPhone? Vil den bli dyrere?

Fins det noen alternativer til "gode" gps'er til iPhone der ute? Som er noe billigere? :p

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...