Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, ikke et merke igjen. Jeg har selv dratt av både bak og foran og Invisibleshield etterlot ikke et merke.

 

da er det jo bra da! trodde det satt igjen lim jeg:/ har hørt noe om at du må bruke hårføner for å få det av pga limet eller noe..

Så lenge vi snakker om InvisibleSHIELD fra ZAGG, så etterlater den ikke noen spor. Ingen hårføner er nødvendig heller.

 

les pakningsvedlegget nøye og besøk hjemmesidene for mer informasjon om hvordan du påfører produktet på din telefon :)

Anbefaler å bruke badet, og la vasken/dusjen renne med varmt vann i en 20 minutter før du starter påføringen. På denne måten vil det være så og si ingenting støv som flyter rundt i rommet - som lett kan havne mellom telefonen og InvisibleSHIELD.

Endret av jocke
Lenke til kommentar

Takk for god infomasjon, har lest litt rundt og har akkurat lagt inn et bud på en Power Support Crystal Film Set for iPhone 3G 3GS som folk roser rundt på en del steder jeg har lest, folk skriver at de gikk fra zagg til power support sitt crystal filter osv:) så får prøve meg frem:)

Lenke til kommentar
Anbefaler å bruke badet, og la vasken/dusjen renne med varmt vann i en 20 minutter før du starter påføringen. På denne måten vil det være så og si ingenting støv som flyter rundt i rommet - som lett kan havne mellom telefonen og InvisibleSHIELD.

 

Er ikke dette et risikabelt råd å gi når mange får brutt garantien på sine iPhoner grunnet utløste fuktindikatorer fra f.eks damp?

 

Jeg sendte forøvrig inn min 3G til moobi grunnet defekt GPS. Var uten telefon i 12 dager og når jeg får den igjen var det "NTF" - no trouble found. Ok tenker jeg og går utenfor butikken men GPS er fortsatt ikke i orden. Så jeg går inn og redegjør dette for de i butikken, og får da den gledelige beskjeden om at jeg skal komme tilbake når 3GS er lansert så kan jeg bytte min gamle 3G mot en ny 3GS. Sweeeeeet, takk for deres udugelighet moobi!

Lenke til kommentar
Anbefaler å bruke badet, og la vasken/dusjen renne med varmt vann i en 20 minutter før du starter påføringen. På denne måten vil det være så og si ingenting støv som flyter rundt i rommet - som lett kan havne mellom telefonen og InvisibleSHIELD.

 

Er ikke dette et risikabelt råd å gi når mange får brutt garantien på sine iPhoner grunnet utløste fuktindikatorer fra f.eks damp?

 

Jeg sendte forøvrig inn min 3G til moobi grunnet defekt GPS. Var uten telefon i 12 dager og når jeg får den igjen var det "NTF" - no trouble found. Ok tenker jeg og går utenfor butikken men GPS er fortsatt ikke i orden. Så jeg går inn og redegjør dette for de i butikken, og får da den gledelige beskjeden om at jeg skal komme tilbake når 3GS er lansert så kan jeg bytte min gamle 3G mot en ny 3GS. Sweeeeeet, takk for deres udugelighet moobi!

 

hehe, nice :)

Må du binde deg til 12 nye månder da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...