Gå til innhold

Neste Need For Speed: Undercover


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med en rangering av spilla?

 

Har ikke så god kjennskap til spillene før NFS:HP så vi begynner etter det. Har heller ikkr prøvd Motor City Online.

 

1. Porsche Challenge - karriere, skade på bilene som måtte repareres, Porscher, driving school og oppgraderinger. Den har alt!

2. High Stakes - karriere, skade på bilene, pink slip race hvor man ikke kunne restarte(!)

3. Hot Pursuit

4. Hot Pursuit 2

5. Pro Street

5. Most Wanted

7. Underground 2

8. Underground 1

9. Carbon

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Ganske enig med den liste, men jeg ville ha satt Carbon i stedet for Pro Street, og lagt Pro Street ned på 11. plass. 10.plass kan være åpen til fremtidige NFS spill. :p

 

Porche Challenge var genialt, men ironisk nok var en av de få tingene jeg ikke likte at det var Porche Challenge. Har selvsagt ingenting i mot Porche, men det ble litt ensformig med kun étt bilmerke. ;)

Lenke til kommentar
Ganske enig med den liste, men jeg ville ha satt Carbon i stedet for Pro Street, og lagt Pro Street ned på 11. plass. 10.plass kan være åpen til fremtidige NFS spill. :p

 

Helt Enig. For min del bommet de totalt på Pro Street, de greide faktisk å gjøre det kjedlig å kjøre bil, ikke no bra følse i det hele tatt

Lenke til kommentar
Hvis man ikke liker NFS, så for guds skyld, la være å kjøpe det i stedet for å klage over hva det er blitt til.

 

Ting forandrer seg, og EA har lært at tuner-kulturen tar inn mer penger. Da satser de på den fordi EA, som alle andre selskaper, er ute etter å tjene mest mulig penger.

At ting forandrer seg driter vi egentlig i. At de bruker samme franchisenavn til noe helt forskjellig har "vi" derimot noe mot. EA kan lage bilspill for fjortiser så mye de bare vil, men mange forventer også å se en dag et nyere ekte NFS-spill igjen. Noe som vi tydeligvis aldri kommer til å få...

 

Det er som om Blizzard fant ut at spill som Oblivion tar inn mer penger, og lager alle nye Diablo-spill i første person og i full 3D. Du må da prøve å forstå at fanbasen blir kvalm å bli etterlatt uten spill som passer til smaken.

Endret av Khogn
Lenke til kommentar
Enig i den lista der. tenk om de kunne laget et nytt NFS porsche:D gode minner fra det spillet, spesielt med Backlash hengende langt bak alle andre i løpet, og herlig porsche lyd. Det var tider det! Hot Persuit var og veldig bra, mn må si porsche bare er det beste bilspillet jeg noen gang har prøvd!!!:)

 

Ahh...Backlash, det var person det. Alltid diltene bak, men ga aldri opp. En real kjernekar! ;)

 

Min rangering av Spillserien er vel noe sånn:

1: Porsche Challenge

2: Need for Speed 2 (Ja, den skal være så høyt oppe)

3: High Stakes

4: Hot Pursuit 2

5: Need for Speed

6 -> : Sannsyneligvis resten av serien

Endret av Kaffeleif
Lenke til kommentar
Noen som vet hva det neste Need For Speed spillet blir? For min del håper jeg de går tilbake til Underground 2 konseptet, jeg synes de ødla alt med de spillene de ga ut etter det. NFS Underground 2 var jo genialt :)

 

Du er ikke alene der gitt :)

 

Underground spilla var helt klart best :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg håper de dropper hele Underground konseptet, og gir hele NFS navnet til noen andre med litt dugelig kompetanse.

 

Hvorfor er det så viktig at det heter need for speed?

 

Porche Challenge var genialt, men ironisk nok var en av de få tingene jeg ikke likte at det var Porche Challenge. Har selvsagt ingenting i mot Porche, men det ble litt ensformig med kun étt bilmerke. wink.gif

 

evt Porsche?

 

Likte at det var fokus på kun et bilmerke, man fikk hele historien, og hvis du kan litt om motorsport er det masse race kun for en modell. Satt å diskuterte dette med en kompis en dag og det er faktisk ikke så mange bilmerker man kunne lagd et helt spill av. Denne traff innertier på sin tid. En remake kunne kanskje vært noe, bedre kjørefysikk og bedre grafikk, mekke bilene som man gjorde på street legal og adde en konge multiplayer så har man faktisk et underholdende spill :)

 

Noen som vet hva det neste Need For Speed spillet blir? For min del håper jeg de går tilbake til Underground 2 konseptet, jeg synes de ødla alt med de spillene de ga ut etter det. NFS Underground 2 var jo genialt :)

 

Du er ikke alene der gitt :)

 

Underground spilla var helt klart best :thumbup:

 

 

Digga Underground 2 også, var ikke noe realistisk kjørefysikk, så det trakk en del ned(nfs har jo alltid vært en arcaderacer så hva kan man forvente), men free roam i en såpass stor by, kjempebra lydeffekter, kul multiplayer, og en generell god feel gjorde at jeg brukte ganske mange timer der.

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar

Mitt drømme NFS spill hadde vært en kombinasjon av NFS Underground 2 og Most Wanted. Alle stylingmulighetene til U2 og politi osv fra MW. Og dette i en stor og variert by med BÅDE natt og dag.

Og selvfølgelig måtte det vært en god historie i bunn.

Nei, de beste NFS spillene er NFS Underground og NFS Most Wanted. Har også NFS II SE og NFS III HP liggende et sted, men de er egentlig ganske kjedelige. Håper virkelig ikke NFS går tilbake til det stadiet, selv om de nesten gjorde det med NFS PS.

Lenke til kommentar
Ganske enig med den liste, men jeg ville ha satt Carbon i stedet for Pro Street, og lagt Pro Street ned på 11. plass. 10.plass kan være åpen til fremtidige NFS spill. :p

 

Helt Enig. For min del bommet de totalt på Pro Street, de greide faktisk å gjøre det kjedlig å kjøre bil, ikke no bra følse i det hele tatt

I mine øyne syns jeg Pro Street var en opptur fra Carbon. Man måtte faktisk bremse i svingene, man hadde store tunemuligheter og jeg må si at fartsfølelsen var langt mer spennende enn i de andre Undergroundspilla. Dog, et GODT stykke igjen før NFS er hva det en gang var.

 

Kunne tenke meg Ferrari Challenge... mmm!

 

kajac: Historie i bilspill er rett og slett patetisk, det funker aldri. Har iallefall til gode å engasjere meg i en.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Nå er det vel ganske opplagt hva EA burde gjøre for å tjene mest mulig penger. Nemlig å dele NFS serien i to.

Den ene rettningen går tilbake til gode gamle dager og fortsetter i den rettningen og dermed tilfredstiller den delen av publikum.

Den andre rettningen fortsetter i F&F stilen. Drifting, styling, osv. er en trend som er her for å bli, så hvorfor skulle de ikke lage spill om dette også?

 

Selv om jeg syns NFS: Porsche var et knakende spill er jeg en stor fan av lydanlegg, styling og turbo. Så når det gjelder F&F stilen burde de gå tilbake og se hva de gjorde rett med Underground spillene. Men til syvende å sist koker det ned til at de burde blande Midnight Club 3: Dub Edition, NFS: Underground, Hot Rod samtidig som de hiver inn en god dose merkervare, valgmuligheter, interiørstyling og lignende og at de har en underground racing kultur du kan bygge opp et rykte hos samtidig som du kan stille i lovelig arrangement med både dragrace og styling konkurranser. På denne måten har stylingdelen en påvirkning på spillet annet enn kun det aerodynamiske.

 

Jeg skrev for meg selv for noen år siden en liste og forklaring på hvordan NFS: Underground 3 burde være. Kanskje på tide å børste støvet av den, finepusse den litt og sende den til EA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...