Gå til innhold

Neste Need For Speed: Undercover


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men det jeg og sier er at jeg syns ikke det er rart at EA har dratt spillserien sin NFS i denne retningen, siden de fikk så mye gratis pr noen år tilbake med alle gatebil-filmene (blant annet fast & furious). Skyt meg men jeg liker gatebiler og drifting, men jeg liker de gamle NFS spillene minst like godt.

Neida den skjønner jeg, og jeg er på ingen måte overrasket at EA har utnyttet "moten" på denne måten. Jeg synes bare det er trist at de har brukt NFS til å gjøre det i stede for å opprette en ny serie på dette temaet. Slik jeg ser det er gamle og nyere NFS to forskjellige marked, selv om noen (som bl.a. deg) finner seg komfortable i begge. Det å skape spill i et nytt marked er ingen dum strategi, det som derimot er idiotisk er å forlate det ene markedet som følge av det.

 

Dette kan sammenlignes med musikk. Metallica skaper thrash-metal-sjangeren og hersker over den i mange år, og så plutselig en dag begynner de å spille popete country-rock under samme navn og overrasker seg at fansen slenger dritt.

 

Hadde vært skikkelig digg om de lagde noe alà NFS 3 Hot Pursuit igjen, det var übervillt :D

Yes! Eller NFS4 som hadde det samme, og mer. Min favoritt :)

Endret av Khogn
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hva er det dere whiner for? er det pga et behov for å hevde seg at dere skal rakke ned på at unger liker litt mer flashy biler enn når de blir eldre? er samme spillet mindre underholdende fordi du har muligheten til å lage en demobil for torshov bilrekvisita?

 

i mine øyne er det dere som må vokse opp og se realiteten i øynene at det magiske vi følte med nfs1 og 2 er et vagt minne, og er forbigått av mange titler for lenge sia. det eneste som er igjen av NFS er navnet, og selv om vi ikke liker at arven fra barndommen vår blir tappet og solgt på boks må vi bare finne oss i det. Vurder hvert enkelt spill for seg, og slutt å sutre om at du likte verden bedre i 96

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar
Hva er det dere whiner for? er det pga et behov for å hevde seg at dere skal rakke ned på at unger liker litt mer flashy biler enn når de blir eldre? er samme spillet mindre underholdende fordi du har muligheten til å lage en demobil for torshov bilrekvisita?

 

Eh, jeg så ingen Ferrari F50 eller McLaren F1 i NFS Underground 1. Der fantes bare middelmådige biler som hadde potensiale til å bli litt kule vha. av styling. Man har ikke muligheten til å lage "en demobil for torshov bilrekvisita", men man blir tvunget til dette da det er dette spillet handler om. Det at du bruker begrepet "samme spillet" tyder på at du eier null snøring hva anngår NFS-serien. De nye spillene er pimping-deluxe; ikke i nærheten av de samme spillene man så før.

Lenke til kommentar

Hvis man ikke liker NFS, så for guds skyld, la være å kjøpe det i stedet for å klage over hva det er blitt til.

 

Ting forandrer seg, og EA har lært at tuner-kulturen tar inn mer penger. Da satser de på den fordi EA, som alle andre selskaper, er ute etter å tjene mest mulig penger.

 

J-Core, du er ikke nødt til å style bilen, men du har muligheten. Du kan like gjerne kjøre rundt i en bestemorbil som en overpimpetneonbil.

Endret av kajac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...