Gå til innhold

Neste Need For Speed: Undercover


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke sagt noe offisielt annet en det er i utvikling, og at de skal gå til bake til røtterne, deriblant free-roaming...

 

Tilbake til røttene? Free-roaming? Mulig jeg tar feil, men de begynte vel med free-roaming i Underground, og det var jo NFS 6 eller 7?

 

NFS3 Part 2. Trenger ikek være mer komplisert enn det. :)

Lenke til kommentar
Need For Speed Hot Pursuit 3 hadde vært konge.

oO ja det hadde vært jo knall! savner hot pursuit <3 ellers så hadde mer av underground konsepte vært bra, syns most wanted, carbon og pro street er sykt kjedelig i forhold til underground..

Lenke til kommentar

HOT PURSUIT FOR HÆLVETTE!!!!

 

Også må vi ha samme purken! "You seem to be heading for a fire but I can't see the smoke! Try to take it easy." "This is your final warning! Next time, you'll be riding with me!" Også må vi ha mulighet til å kjøre med fysikken fra HP, uten skade. Er jo ikke noe gøy når man vraker bilene bare av å dytte motstanderne i grøfta...OG BANENE! Summit, Rocky Pass, Hometown, Empire City...*digert SUKK* Men, når man begynner å snakke om våsete 9-åringer og penger...

Lenke til kommentar

Syns godt de kan gå tilbake til NFS Porsche konseptet.. ingenting som er så sweet som å skrense gjennom en låve og kjenne turboen kicke inn når man braser gjennom de franske pyreneene(eller noe sånt).

 

Likte at de hadde valgt samme trimme/styling konsept som Gran Turismo og Forza Motorsport. Samtidig var det en perfekt kombo mellom arcade og simulator syns jeg.

 

Man fikk gleden av å trimme bilene og gjøre de til sin egen, samtidig som man slapp å bruke bremsen=P

 

 

Nei, takke meg til enten Porsche eller High Stakes!(road challenge), kanskje en hybrid?

Lenke til kommentar

Så lenge det ikke blir enda et ProStreet eller Underground er jeg fornøyd. Det holder med to Underground-spill, og ProStreet var jo ikke akkurat bra. Likte Most Wanted og Carbon, men nå holder det med gateløp. (men det var jo litt morsomt at en fyr mobbet meg hele tiden da vi skulle starte et canyon-run og sa jeg ikke hadde trengt komme. Jeg vant etter tolv sekunder...) :p

Lenke til kommentar

HP3, definitivt. Med samme type baner.(i.e. landeveier og grandiose "motorveier" o.l. som tidligere, helst om dagen da refleksjonshelvete fra byer om kvelden med neonlys og faenskap ikke hører hjemme i ett skikkelig bilspill (imho)) Europeiske, amerikanske og japanske superbiler, uten mulighet for styling annet enn fargevalg.

Politi som kommer etter med helikopter og eksploderende tønner, og den fete musikken fra HP2.

Lenke til kommentar
Nå må folk huske på at det er EA Games vi har å gjøre med......

 

Tru dat. Og hva bryr de seg om? PENGER!!! og SALGSTALL!!! ooooog....eh...uhm...er det noe mer Elektro-Avfall bryr seg om?

Ja. Det er merkelig. Et stort firma som tenker på salg og penger foran kvalitet? Husk nå på alle de bra spillene EA distruberer også da, folkens. :)

Lenke til kommentar

Meh, tilbake til de gode gamle dagene hvor styling IKKE var en del av spillet. Jepp, ikke alle digger disse idiotiske flyvingene og blinkene lys. Jeez så harry spillet ble etter underground, ble jo som det lokale rånerfesten uten karsken og slåsskampene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...