Gå til innhold

Neste Need For Speed: Undercover


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siste nytt nå (rykte) er at på grunn av Undercovers dårlige salgstall vurderer EA å legge ned hele NFS-serien, altså Undercover blir siste spillet.

 

Et annet og nyere rykte bekrefter nesten dette, men at det er Black Box Studios (NFS-utvikleren) som skal legges ned, og teamene som jobber med NFS og Skate skal slåes sammen med Burnaby studios. I tilleg skal også Criterion Games, kjent for Burnout-serien også utvikle et Need for Speed. Dette betyr egentlig positive ting, nemlig at spillet får lenger utviklingstid, som sansynligvis fører til bedre spill :)

Men ingenting er sikkert enda.

 

http://www.joystiq.com/2008/12/14/rumor-ne...-been-canceled/

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Siste nytt igjen: NFS-serien blir ikke avbrutt, men studioet som utvikler NFS, BlackBox, blir slått sammen med EA Canada pga finanskrisen.

 

Ellers fikk jeg spillet i julegave og er stort sett ganske fornøyd. Og jeg er utrolig uenig i anmeldelsene rundt om kring. Byen er stor, spennende og variert, gameplayet er artig, og ikke i nærheten av så lett som anmelderne skal ha det til, Heroic-kontrollen er utrolig praktisk i politijakter, og det er morsomt å spille. Hadde det ikke vært for hakkingen i grafikken hadde jeg gitt spillet 5/6, men jeg er nok nødt til å gi det 4/6 pga hakkingen.

Lenke til kommentar

Fikk spillet til jul, og har spillt i rundt 11 & 1/2 timer, og er kommet 80% i karrieremodus. Og det er et ganske godt spill egentlig. Byen er spennende og variert, og hvert område har sitt eget særpreg. Palm Harbor er sentrum i byen og har masse skyskrapere, bygninger, et stadion og annet man forventer i en storby. Port Cresent er havnedelen av byen, og er et lite, moderne og fint sted. Cold Coast Mountains er fjellområdene. Her er det veldig lite spennende, bare et par byggeplasser rundt om kring, ellers bare fjell og trær. Sunset Hills er en industriplass, litt bondegårdaktig, med mye fabrikker, og masse gamle og forfallne bygninger. Det som kunne gjort byen mer spennende hadde vært å gjøre de forskjellige områdene nærmere hverandre, med mindre tom motorvei å kjøre på. Ellers klarer jeg ikke å skjønne hvordan dere kan si at TriCity er en kjedelig by.

 

Spillet har en enorm fartsfølelse, og det merkes kraftig når du kjører i 300 km/h med bumpercam. Bilene er spennende, men desverre er det nesten ingen stylemuligheter. Spillet er middels vanskelig. Akkurat så vanskeligt at det ikke er verken kjedelig eller irriterende. Jeg hadde likt om det var litt vanskeligere, men det er godt med et spill der du kan slappe litt av når du spiller. Politiet er også artig, men det er litt for lett å kjøre fra dem, helt til de kommer med porscher, helikopter og spikermatter. Da blir politikampene intense. Ellers er grafikken ganske god, bilmodellene ganske fine, og historien helt grei. Den kunne og burde vært lenger, men det er den ikke. Så jeg gir spillet 4/6 i terningkast. Kanskje ikke verd 599 kr som det koster nå, men hadde glatt kjøpt det for 400 kr.

 

EDIT: Skulle du sett, jeg hadde visst skrevet om spillet for 2 innlegg siden. Litt for trøtt i dag, kanskje....

Endret av kajac
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...