Gå til innhold

Neste Need For Speed: Undercover


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498

har ikke spilt noe særlig av de nyere nfs spillene da jeg setter hot purisut 2 høyest i serien :whistle: men synes undercover ser ok ut. synd de har droppet drag løpene, noe jeg syntes var veldig gøy på underground 1 og 2. ellers håper jeg på en god kjørefysikk noe jeg syntes de foregående virkelig har manglet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kilde? Det jeg har lest er at det er en litt mer arkadisert versjon av ProStreet-fysikkmotoren. Og det er vel strengt tatt ingen som har testet Undercover enda...

Ingen spesiell kilde, men mulig jeg blandet det med Pro Street. Ut i fra filmene på gametrailers er det veldig arkade. Undercover ble demonstrert på årets Games Convention i Leipzieg.

Lenke til kommentar

Need for speed er et urealistisk spill. Det er laget for at du skal ha det gøy, ikke for at du skal skli utav veien bare du svinger i 40 km/t.

 

Uansett, jeg ser at spillets trafikk som kjører omkring er nøyaktig samme biler som trafikken i Burnout Paradise. Trist...

 

 

Og så er det en ting til. Dere alle klager over at NFS handler om tuning og politijakter og ikke å kjøre milionbiler på landeveien. Anmeldere gir spillet dårligere karakter fordi det hander om politi i stedet for landevei, Mens andre spill som ikke heter NFS, men som også hander om tuning får langt bedre kritikk.

 

Jeg er 100 % sikker på at hvis Undercover og de andre NFSspillene ikke hadde hatt navnet Needforspeed, ville terningkastene vært langt høyere. Det ser ut til at folk ikke klarer å vende seg til at NFS har utviklet seg (til det uendelig mye bedre).

 

Jeg liker iallefall NFS best slik som det er nå. :)

Endret av kajac
Lenke til kommentar
Need for speed er et urealistisk spill. Det er laget for at du skal ha det gøy, ikke for at du skal skli utav veien bare du svinger i 40 km/t.

Enig med det du sier her, NFS har alltid vært arkade og det burde det fortsette som også.

Og så er det en ting til. Dere alle klager over at NFS handler om tuning og politijakter og ikke å kjøre milionbiler på landeveien. Anmeldere gir spillet dårligere karakter fordi det hander om politi i stedet for landevei, Mens andre spill som ikke heter NFS, men som også hander om tuning får langt bedre kritikk.

Konklusjonen av dette burde da vært klar: fjern NFS-navnet fra Underground-spinoffen. Da hadde ikke vi "gamlinger" klaget og spillet ville fått bedre score av kritikre.

Jeg er 100 % sikker på at hvis Undercover og de andre NFSspillene ikke hadde hatt navnet Needforspeed, ville terningkastene vært langt høyere. Det ser ut til at folk ikke klarer å vende seg til at NFS har utviklet seg (til det uendelig mye bedre).

At NFS utvikler seg tror jeg ikke noen har noe mot, det folk ikke liker er at de går vekk fra det som gjorde serien bra.

Jeg liker iallefall NFS best slik som det er nå. :)

Men dog er det mange som savner et ordentlig NFS igjen, europeiske biler og europeiske landeveier.

Lenke til kommentar
Jeg liker iallefall NFS best slik som det er nå. :)
Men dog er det mange som savner et ordentlig NFS igjen, europeiske biler og europeiske landeveier.

 

hvorfor ikke alt på en gang? i en stor multiplayerverden der folk kan kjøre det de vil hvor de vil. En blanding av forza2 og test drive om du vil. NFS hadde jo et multiplayerspill en gang som aldri kom til norge.( http://en.wikipedia.org/wiki/Motor_City_Online )

 

Synes de burde gå tilbake til det med biler fra alle eraer og god realistisk fysikk.

Lenke til kommentar
Jeg liker iallefall NFS best slik som det er nå. :)
Men dog er det mange som savner et ordentlig NFS igjen, europeiske biler og europeiske landeveier.

 

hvorfor ikke alt på en gang? i en stor multiplayerverden der folk kan kjøre det de vil hvor de vil. En blanding av forza2 og test drive om du vil. NFS hadde jo et multiplayerspill en gang som aldri kom til norge.( http://en.wikipedia.org/wiki/Motor_City_Online )

 

Synes de burde gå tilbake til det med biler fra alle eraer og god realistisk fysikk.

 

MCO er fortsatt det beste bil mmo som har blitt laget noen gang, jeg spilte det masse i betaen og det var genialt, men det var ikke et NFS spill det heller bortsett fra i navnet.

 

Kunne de ikke bare laget 3 serier f.eks.

Need for gas (Undertittel: American muscle)

Need for neon (Undertittel: City drifting)

Need for speed (Undertittel: Supercars in the wild)

 

Slik EA holder på nå får vi bare NFG og NFN om hverandre, hadde de klart og samle alle i ett spill hadde jeg ikke hatt noe mot at de brukte navnet NFS dog.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...