Gå til innhold

Neste Need For Speed: Undercover


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De første testene av NFS UC er ute. Desverre ser det dårlig ut Spillet har fått henholdsvis 7.5 av 10, 6.5 av 10 og 5 av 10.

 

Kritikerne klager mye på at spillet ligner for mye på Most Wanted, at det er lite trafikk og ingen fotgjengere, og at fysikkmotoren mangler realisme(!). Nå hater jeg generellt sett alle kritikere fordi de stort sett pleier å glemme det viktigste: å ha det gøy.

Dette ser man jo på brukerenes egne anmeldelser av spillet.

Det er tydelig at spillet har en høy morrofaktor, selv om det ligner på et annet spill. Så jeg kommer nok til å skaffe meg dette spillet en gang.

 

Skulle forresten ønske at kritikerne vurderte spillene utelukkende etter hvor artig det var å spille. For det er jo nettop det som teller i det store og hele :)

Lenke til kommentar

Jeg så virkelig fram til det her, syntes det så skikkelig rått ut etter trailerne. Men, i dag kom reviewsa fra ign, gametrailers osv. Spillet har jo fått mye dårligere karakter enn hva jeg hadde forventet! Spillet skal ha forferdelig dårlig fps, alt for lite trafikk, alt for lett spill osv. Skuffende, føler nå at EA virkelig burde komme på rett kjør igjen med Need for Speed franchisen, og forhåpentligvis bruke mer enn kun ett år på og utvikle spillet - ja, dere vet hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Jeg så virkelig fram til det her, syntes det så skikkelig rått ut etter trailerne. Men, i dag kom reviewsa fra ign, gametrailers osv. Spillet har jo fått mye dårligere karakter enn hva jeg hadde forventet! Spillet skal ha forferdelig dårlig fps, alt for lite trafikk, alt for lett spill osv. Skuffende, føler nå at EA virkelig burde komme på rett kjør igjen med Need for Speed franchisen, og forhåpentligvis bruke mer enn kun ett år på og utvikle spillet - ja, dere vet hva jeg mener.

 

Spillet er ekstra dårlig på PS3. Fikk 4/10 av IGN mens 360 versjonen fikk 5/10.

 

 

 

While the Xbox 360 version runs at a mostly steady framerate, though certainly not a blistering one, the PlayStation 3 version can become downright unplayable at times. You'll see framerate hitches constantly from the start, but entering a race with a full lineup of fast cars who kick up dirt at the start can cause the game to crawl.
Lenke til kommentar

Sorry guys, dere som ble skuffet over Pro street kommer sikkert også til å bli skuffet over undercover. Personlig syns jeg undercover er enda dårligere en pro street, ps hadde ihvefall en akseptabel kjørefølelse men denne her er langt unna det.

Utenom kjørefølelsen som er viktigste delen, så er ikke grafikken heller imponerende, most wanted ser mye bedre ut og ytelsen i spillet er heller ikke så bra på PC. Den åpne verden er heller ikke noe skryte av, da man må uansett starte race via GPS'en uten å kjøre til stedet først. Veldig skuffende, savner definitivt gode gamle tider da NFS var konge.

Det er ikke noe håp lenger her i huset at NFS serien kommer til å bli bra igjen :(

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Har alle NFS spillene(utenom special edition) så må nok kjøpe dette også bare for å ha komplett samling:P

 

Syns det er greit at de utvikler seg videre, hadde alle vært helt like som den første hadde det jo blitt kjedelig.. Å det er jo ikke så langt fra den orginale heller lengre, du har jo politi med, å du får jo kjøre skikkelige sportsbiler som lamborghini osv. Men syns de kunne hatt litt variert bilsamling, er jo stort sett de samme bilene siden most wanted.. Og den stylinga kan de jo ha med for min del, så de som vil ha harry bil får lov til det:P Bare det ikke blir som U2 at du MÅ gjøre alt mulig rart med bilen for å komme videre

 

Må si meg enig at jeg savner landeveiskjøring da.. skulle vært sånn alla gta san andreas, byer med landeveier imellom:P

 

Men det kommer nok til å bli elsket av noen og hatet av andre, som nesten alle spill blir:P Syns ikke det er vits i å klage på spillet før det er kommet ut, må prøves først..

(Men forventningen er ikke på topp):p

Lenke til kommentar

Stoler på Gametrailers og kommer helt 100% sikkert å la dette passere. Det er så utrolig synd at EA har klart å kjøre NFS så til de grader i grøfta.

 

Need For Speed Underground var ok, styling og riskokere og neon var kult i tiden da F'n'F rullet over kinoskjermene. Nå er riskokere med nok plast spikra på til å lage en 15" plastbåt med neon og sjit i alle himmelretninger så langt opp i halsen min at jeg ikke orker mer.

 

Jeg vil ha ordentlig kjøring på landeveier med eksotiske sportsbiler uten styling og tøv med realistisk politi og fysikk. I Hot Persuit som noen her pratet om tidligere så kunne du kjøre nær perfekt i en Lamborghini i over 200 km/t og så bli tatt igjen av en jævla politi-SUV! Det er bare totalt hjerneskada. I tillegg har fysikken i spillene vært mildt sagt tvilsomt siden NFS Porsche Unleashed. Der kan du føle at bilen blir lettere og mister grep når du kjører over bakketopper og man gir forsiktig gass i biler som 930 (første generasjon 911 turbo) fordi den har så mye turbolag.

 

Og apropos Porsche Unleashed, det er etter min mening det beste bilspillet gjennom tidene. Det har underholdene og utfordrende modes, "porsche test driver" med varierte oppdrag, og "Porsche history" hvor du avanserer opp gjennom tidene med nyere og nyere Porscher. I history-mode vil man faktisk kjøre med varsomhet for selv små skader er dyrt å reparerere og da blir det mindre penger til oppgraderinger.

 

Jeg er mer enn klar for "Need For Speed - Ferrari Unleashed", eller Aston Martin, eller Lamborghini, selv om Lambo har 30 år kortere historie enn de andre jeg nevnte. Hører dere EA, vær så snill, det er nok rasering av NFS-serien nå!

Endret av thklinge
Lenke til kommentar
Sorry guys, dere som ble skuffet over Pro street kommer sikkert også til å bli skuffet over undercover. Personlig syns jeg undercover er enda dårligere en pro street, ps hadde ihvefall en akseptabel kjørefølelse men denne her er langt unna det.

 

Nja jeg ble skuffet over pro street, men langt ifra like skuffet over Undercover. Pro street har det problemet med at det simpel ten ikke er morro, det er drit kjedelig å kjøre bil. I undercover synes jeg det var greit. Det jeg savner er at jeg synes de fokuserer mer på at man skal ha med flest mange fete biler, også er det mindre tuning muligheter, jeg vil heller tune en bil til det ultimate så det ser helt annerledes ut utvendig og innvendig, enn å ha 10 biler i garasjen der bodyen er 5 cm lengre ut enn orginalen.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Spillet ble litt slaktet av Gamereactor.

Fikk bare 5/10 mot Midnight Club L.A som fikk 8/10.

 

Negativt:

 

Dårlig Bilfysikk, som å kjøre togvogn.

Dårligere Teknisk og estetisk enn Pro Street, livløs by uten detaljer

(det har Most Wanted også)

Klager på garasjen, Har både vanlige småbiler og mellomklassebiler, unødvendig..

Online: Tri Bay Area er trist og livløs.

 

Så jeg vet ikke om jeg kommer til å kjøpe spillet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...