Gå til innhold

Neste Need For Speed: Undercover


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VG har kommet med ny sniktitt

 

 

Fysikkmotoren er ny, og angivelig den «mest avanserte hitti». Grafikken er imidlertid videreutviklet fra «ProStreet».

 

Vi kan konstatere at styringen og fartsfølelsen synes å sitte godt, men det er vanskelig å si noe mer før vi har testet spillet skikkelig.

 

EA har tidligere innrømmet at «ProStreet» var et feiltrinn. Fjorårets spill, med banekjøring og et mer sobert, realistisk gameplay enn forgjengerne, ble ikke tatt like godt imot som spillene med illegale gateløp
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har lest gjennom hele tråden nå. Jeg må si jeg gleder meg til spillet kommer. Men, jeg håper ikke man må ha så og så mye "cost to state" for å spille mot neste "boss" som i MW. Det var grunnen til at jeg la spillet på hylla når jeg var nummer 5 på blacklist (eller hva det het). Jeg må også si at jeg er glad at spillet vender tilbake til MW-konseptet. Jeg kjøpte ProStreet i sommer, og spilte kanskje 20 minutter tilsammen. :p Nå vet jeg ikke hvor spillet er engang...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg kjøpte ProStreet i sommer, og spilte kanskje 20 minutter tilsammen. :p Nå vet jeg ikke hvor spillet er engang...

 

kanskje en ide og spille litt mere av proo-street, før man kritiserer spillet?? selv var jeg svært skeptisk etter inntrykket jeg fikk i demoen ( som blei nogenlunde tilsidelagt) så kjøpte jeg omsider spillet, da jeg hadde lite og finne på en dag.. satt meg ned og begynnte og spille meg gjennom baner, og syntes spillet ble bedre og bedre etterhvert som man ble vant til fysikkmotoren (litt lav vanskelighetsgrad på spillet/motstanderne)

Synes faktisk Prostreet er det beste NFS siden Porche Challenge. (hvertfall etter at jeg fikk skrudd av lyden på han tåpelige komentatoren)Jeg er også en av de som har spilt siden første NFS (Ikke prøvd carbon og underground 2)

Proostreet var for meg et kurrant arcade-spill.. håper virkerlig ikke undercover blir likt "Burnout Paradise. som i mine øyne ødela Burnout serien :(

NFS-Bourout og Grand Turismo utfyller hverandre på sitt vis :p det er MIN mening

har allerede bestillt NFS Undercover

 

minus med Proostreet

- komentatoren

- menyene kunne vært bedre

- saving i løpshelgene

 

håper mye blir bevart fra Proostreet.. men også at mye blir endret.. særlig banekonseptet. men styling av biler er alltid gøy.. man er jo ikke nødt til og overdrive vinyl/lys bruken?? opp til enselv. men fint at muligheten er der !!

Endret av Trollpeis
Lenke til kommentar

Man trengte egentlig ikke å spille 20 minutter engang av ProStreet før man var dritt lei, fordi spillet manglet det basice som et bilspill trenger for å være bra: kjørefølse. Jeg driter om om kjøringen var realistisk eller ikke, det var ikke morro å kjøre bil i det hele tatt, heller drit kjedelig. Håper for guds skyld ikke Undercover har samme kjørefølsen, men utifra det jeg har lest og sett av videoer virker det heldigvis ut som den er mye bedre :)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Liker sim'er bedre, er helt greit at det er et arkade spill å.. har runnet alle de nyere NFSene og har hatt det morro med dem... men irriterer meg grundig at de påstar at det er realistisk det dem lager...

 

Kilde?

 

Jeg er utrolig glad for at Need for Speed ikke er noe sim. Pro Street kjørefølsen beviser jo hvorfor også for min del.

Lenke til kommentar
Fårhåpentligvis bort fra alt som heiter gatebiler og slikt. Langstrakte landeveier,over fjell og og trange passasjer...altså tilbake til røttene.

enig der, er litt lei av stygg harry styling og tuning, spesielt mest irritert overfor Catch-up AI tullet. KOmmer dette også i nfs undercover ?

Lenke til kommentar
Liker sim'er bedre, er helt greit at det er et arkade spill å.. har runnet alle de nyere NFSene og har hatt det morro med dem... men irriterer meg grundig at de påstar at det er realistisk det dem lager...

 

Kilde?

 

Jeg er utrolig glad for at Need for Speed ikke er noe sim. Pro Street kjørefølsen beviser jo hvorfor også for min del.

 

http://www.gametrailers.com/player/42055.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...