Gå til innhold

Neste Need For Speed: Undercover


Anbefalte innlegg

Noen som vet hva det neste Need For Speed spillet blir? For min del håper jeg de går tilbake til Underground 2 konseptet, jeg synes de ødla alt med de spillene de ga ut etter det. NFS Underground 2 var jo genialt :)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke noen NFS som kun hadde satset på Porsche eller mazda eller kun et merke hadde blitt no bra i dag. Heller tror jeg egentlig ikke hot pursuit 3 hadde blitt så bra heller, på den tiden det kom ut var det ikke så mange sånne spill, og vil si det er litt ut i dag, hvis folk vil ha biljakt kan de bare spille gta.

NFS prostreet var ihvertfall totalt mislykket, så håper virkelig de enten kommer med no helt nytt eller oppgraderer underground serien, og for all del dropper de jalla greiene som kom i Carbon.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Vekk fra dette tullet med "open world".

 

Tilbake til Hot Pursuit, tilbake til "brett" eller "baner" eller hva en nå enn skal kalle det. Skikkelig gjennomtenkte baner er så overlegent i forhold til "free-roam".

 

Som Mala sa: Over fjell og landeveier.

Endret av Book
Lenke til kommentar
Vekk fra dette tullet med "open world".

 

Tilbake til Hot Pursuit, tilbake til "brett" eller "baner" eller hva en nå enn skal kalle det. Skikkelig gjennomtenkte baner er så overlegent i forhold til "free-roam".

 

Som Mala sa: Over fjell og landeveier.

Ingenting er som å forbikjøre en Proschen mens man ser på den flotte utsikten ut mot havet fra innsiden av bilen.

 

Første problemet jeg merket med NFS 6 var alt for lite variasjon. Man blir lei av alle de byene.

 

Ja til:

Blinklys.

Lys.

Horn.

Landeveier.

Motorveier.

Dashboard cam.

Baner med variasjon.

Nydelige konseptbiler som Nazca og GT90.

Litt realistiske kjøreegenskaper.

 

Nei til:

Bybaner.

Neonlys og alt det tullet.

En haug med Mazda, Nissan, Subaru, Toyota osv. osv....

Urealistiske kjøreegenskaper.

"Styling"

Lenke til kommentar

Jeg likte NFS : Underground best. Etterpå ble det bare piss. Ja, dette var bare MIN personlige mening, så ikke diskuter noe om det ;)

 

^ Så, vil du ha en simulator? Jeg er for gatebil miljøet. Men hva med en hybrid? Litt by, og litt landsveier, mix dette i en gryte og du har den beste Need For Speed gryteretten xD

Lenke til kommentar

Helt enig, det aller beste hadde vært både by og landeveier. Det skulle også vært større fokus på trimminga, altså mer grundig, og mye mer valgmuligheter, istedet for "pakker" man kjøper i nyere NFS. Mer som Porsche med andre ord. Kunne også vært litt styling i form av orginalstyling, og ikke juletrepynt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...