Gå til innhold

PS3-eiere: Hva misunner dere XBox360?


Linuxguru

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri savnet noen ting, da jeg ikke har prøvd 360 eller har tenkt til og prøve den heller.... Så enkelt kan det bli.... En dustetråd egentlig der 360 eiere går inn og leser propaganda i fanboy diskusjoner...

 

Det er min mening..

Tror du burde finne fram en ordbok og slå opp ordet propaganda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man slipper å installere ett nyinnkjøpt spill

Det har vært mye diskusjon rundt det at du må installere et spill på playstation3. Gta4 tar 5min å "Istallere"

Hva så. Det gjør vel ikke noe.. Hvis det er det som må til så gjør vel ikke det noe. Skjønner ikke hvorfor det er så farlig.

Lenke til kommentar
Man slipper å installere ett nyinnkjøpt spill

Det har vært mye diskusjon rundt det at du må installere et spill på playstation3. Gta4 tar 5min å "Istallere"

Hva så. Det gjør vel ikke noe.. Hvis det er det som må til så gjør vel ikke det noe. Skjønner ikke hvorfor det er så farlig.

Jeg innstalerer gjerne alle spill jeg, om det gir ps3 bedre ytelse i spillene :)

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg lengter etter BioShock, in-game XMB, ekstrameteriale til GTA IV og en høyst velfungerende online-tjeneste.

 

EDIT:

Jeg har aldri savnet noen ting, da jeg ikke har prøvd 360 eller har tenkt til og prøve den heller.... Så enkelt kan det bli.... En dustetråd egentlig der 360 eiere går inn og leser propaganda i fanboy diskusjoner...

 

Det er min mening..

Tror du burde finne fram en ordbok og slå opp ordet propaganda.

 

Touchè

Endret av Liquidant
Lenke til kommentar
Greit forsåvidt. Men hva slags svar venter du å få? Hvordan skal man beødmme hva 360 mangler eller PS3 gjør bedre hvis man ikke kan eie begge konsollene og derved SELV sammenligne og ikke bare svelge fanpropagangda fra de to leirene?

 

Godt spørsmål, selv om du igrunn gir svaret selv. Logikken er som følger: Jeg har det bestemte inntrykket at man finner de absolutt største trollene blant de som eier begge konsollene. Dobbel-troll kan man ofte lukte på lang vei, spesielt når vedkommende drar argumentet "Jeg har begge, og er derfor nøytral" i ulike versjoner. Hele poenget med denne tråden er å ikke produsere fanpropaganda, men snarere uttale seg om den "andre" leiren man ikke tilhører. Derfor ekskluderes dobbel-trollene :)

 

Har lest svarene fra folk som har postet her etterhvert nå, og du har egentlig lagt opp til en av de bedre diskusjonene rundt konsollene jeg har sett her - så denne tråden din ble bra alikevel den! Så jeg tok feil. Og bra var jo det! :)

 

Dobbel-troll - hehe. Artig uttrykk. Men jeg veit ikke om jeg nødvendigvis støtter deg hele veien der. De finnes nok en del av dem, men du må også ta høyde for at de som sitter på begge konsollene da etter å ha brukt begge faktisk har en velbegrunnet preferanse. Det er jo ikke så rart, synes jeg da. Men måten man formidler det på har jo en del å si om det kommer noe fruktbart ut av disse svarene.

 

Men - igjen - ved å stenge ute svar fra disse så unngår du problemet, og du har altså skapt en tråd som ble langt mer interessant enn jeg trodde. Det er faktisk artig å se at den jevne PS3 bruker er langt mer reflektert i denne tråden enn de vanlige fanboy-trådene der man roper ut og forsvarer sine valg åkke som.

 

Som eier av begge har jeg mine preferanser - så jeg kan ikke kalle meg nøytral - og det ville det være umulig å være også. Da måtte jeg "liksom forsvare" svakheter hos dene ene i noen sammenhenger og motsatt på den andre i andre sammenhenger bare for å totalt sett virke nøytral her på forumet. For Sony og Microsoft har faktisk fulgt såpass forskjellige filosofier at det ville vært rart og kunstig. Hos meg går det Xbox 360's vei på mange områder, mens på mange andre områder sverger jeg til min PS3. Av respekt for en fin tråd så skal jeg ikke utdype mer om hvilke områder som går hvilken vei osv... Jeg ville bare utdype det jeg lurte på i min første post, og også innrømme at .. dæggærn - jeg tok feil. Det var en artig tråd alikevel. :)

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar
Jeg har aldri savnet noen ting, da jeg ikke har prøvd 360 eller har tenkt til og prøve den heller.... Så enkelt kan det bli.... En dustetråd egentlig der 360 eiere går inn og leser propaganda i fanboy diskusjoner...

 

Det er min mening..

 

Er uenig med deg. Denne tråden er en fin måte å komme med konstruktiv kritikk i forhold til hva sony kan gjøre bedre sett i lys av hva vi ps3 brukere skulle ønske oss. Er veldig naturlig å se på xboxen for å finne ting man sulle ønske seg på ps3en. At du ikke ønsker noe som helst forbedring av din ps3 er jo flott for deg. Det bidrar for øvrig ikke akkurat til å diskusjonen her å poste et innlegg med den meldingen når det man faktisk er ute etter, er å få høre om forbedringsønsker fra ps3 brukere.

 

Litt på siden. Det er vel lite trolig at de mest innflytelsesrike personene leser disse trådene, men alle monner drar. Dersom ingen kommer med noe kritikk vil jo utviklingen stagnere. Er uansett inntresant å se om man har sammenfallende ønsker med flere her. :hmm:

 

Beklager dersom jeg høres ut som en grinebiter, men ville bare poengtere hva jeg mener hensikten her bør være. :)

 

Kunne ikke vært mer enig! Man prøver jo å forbedre produktet sitt når man får tilbakemelding, og god eller dårlig kritikk. Om man ikke kommer med tilbakemelding, så vil jo de som har laget produktet, i dette tilfellet sony, tro at alt er bra og at ingen ting mangler.

 

Det er jo ikke sant!

Lenke til kommentar

Klumpete kontroll

Red ring of death

Betale for onlinetjenestene

 

Eller ikke.

Men fra spøk til halvor så er vel ekstramaterialet til GTA IV det eneste jeg kan "misunne" xboxeiere.Tror nok spillet uansett er kult nok til ps3 og at jeg sikkert ikke kommer til og runde det alikevel og da aldri få tilgang til ekstramaterialet uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...