Gå til innhold

PS3-eiere: Hva misunner dere XBox360?


Linuxguru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med online systemet må man også huske at de betaler 500 kr i året for og spille online da.

 

Man betaler ikke noe for online-systemet.

 

Man betaler for å kunne spille med andre. De 500 kronene i året verdt det å er en mye bedre nett-tjeneste enn hva PSN er. Hvis du sliter med å betale den summen i året er du gjerrig for å leve i 2008.

 

Som PS3 eier så savner jeg egentlig bare en ting til PS3 siden jeg har begge konsollene, og det er ingame musikkavspilling.

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Man slipper å installere ett nyinnkjøpt spill

Det har vært mye diskusjon rundt det at du må installere et spill på playstation3. Gta4 tar 5min å "Istallere"

Hva så. Det gjør vel ikke noe.. Hvis det er det som må til så gjør vel ikke det noe. Skjønner ikke hvorfor det er så farlig.

Jeg innstalerer gjerne alle spill jeg, om det gir ps3 bedre ytelse i spillene :)

Hadde gjort det samme på xbox jeg også vist det hadde vært en funksjon på det :)

Lenke til kommentar

He he. Hvor mange av dere har lyst til å svare at dere misunner Xbox at den kan moddes, slik at du kan spille GTA IV som nå ligger ute i piratversjon på nettet? :devil:

 

Jeg savner seriøst ikke dette. PS3 er sonefri når det gjelder spill, altså import går helt fint. Jeg er heller ikke noen stor GTA-fan.

Lenke til kommentar

Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen.

 

Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte p_report.gif-funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel.

 

(Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.)

Lenke til kommentar

- Achievements

- Håndkontrollen (++ Vibrasjonen)

- Stort Spillbibliotek (Mass Effect, Fable 2, Lost Oyssey, Gears Of War osv)

- In game systemet

- Xbox Live

- GTA4 Extras

- ALAN WAKE!!

- Litt bråk (bare litt), sånn at jeg vet at konsollen er i live eller har startet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...