Gå til innhold

PS3-eiere: Hva misunner dere XBox360?


Linuxguru

Anbefalte innlegg

Ref Skal jeg velge Playstation 3 eller Xbox360?.

 

Fanboy-krigen raser videre, og førstegangskjøpere blir bombardert med argumenter fra begge leire, uten å bli det spøtt klokere. Jeg tenkte derfor det ville være interessant å kartlegge hva eiere av konsollmerke X misunner konkurrenten i så måte.

 

Regler for å poste er som følger:

1) Fortell hva og hvorfor - enten noe PS3 mangler eller noe XBox360 gjør bedre etter din mening

2) Både funksjonalitet og spill kan nomineres

3) Kun eiere av PS3 har lov til å poste

4) Eier du begge konsoller pr idag, er du diskvalifisert fra å poste!

5) Har du erstatttet en XBox360 med en PS3, er du derimot velkommen til å bidra.

6) Misunner du ingenting eller har innvendinger mot reglene for å poste: STFU :)

 

En tilsvarende tråd finnes for XBox360-eiere i MS-delen. Tråden skal preges av selvjustis, og det oppfordres til å rapportere innlegg som bryter med reglene, slik at disse kan fjernes av en moderator.

Endret av Linuxguru
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En bedre online modus, men live har fått blitt gående en del år , mens sony har vært treige der. så jeg gir de 3 - 4 år til å komme videre på det.

Utenom det mass effect:p etter min smak, kanskje banjo kazooie 3. men ikke stort mer

jeg har forøvrig begge og sålangt trives jeg best med ps3;)

Lenke til kommentar
En bedre online modus, men live har fått blitt gående en del år , mens sony har vært treige der. så jeg gir de 3 - 4 år til å komme videre på det.

Utenom det mass effect:p etter min smak, kanskje banjo kazooie 3. men ikke stort mer

jeg har forøvrig begge og sålangt trives jeg best med ps3;)

 

fint du leste regel 4 da.......

Lenke til kommentar
En bedre online modus, men live har fått blitt gående en del år , mens sony har vært treige der. så jeg gir de 3 - 4 år til å komme videre på det.

Utenom det mass effect:p etter min smak, kanskje banjo kazooie 3. men ikke stort mer

jeg har forøvrig begge og sålangt trives jeg best med ps3;)

 

fint du leste regel 4 da.......

 

hehe leste totalt feil der:) sorry. men ja jeg var ps3 eier før xbox 360!:) så da føler jeg at jeg kan svare:p

Lenke til kommentar

Hadde wii fra lanseringsdato. Ble skuffa og gikk over til PS3. Spiller lite, men bruker den som BD-avspiller. Det jeg savner med PS3 er at jeg kan ta meg en tur til butikken vel vitende om at det er alltids noe bra å kjøpe inn. Mange ganger man er skikkelig i humør til å spille, men det blir bare ikke noe av fordi spillbiblioteket er for dårlig på flere måter.

 

Transformers -The Game

Pirates of ... - The Game

Motorstorm

Resistance

Ratchet

...

 

Yay.

Lenke til kommentar

1.

Savner muligheten til å kunne leie, ikke kjøpe, filmer og tv serier via ps3en. Ble via ps3 sin promotering forespeilet et slikt tilbud før jeg gikk til anskaffelse av konsollen, men dette er ennå ikke kommet, skuffende. Vet jo godt at dette muligens kommer når home blir lansert, men inntil dette skjer, kommet jeg til å savne et slikt tilbud. Leier noen ganger filmer via nett, men det blir litt tuklete å koble laptoppen til tven, samt at jeg sterkt missliker rot med ledninger hit og dit og å måtte gå frem til maskinen for å pause filmen. Så hadde vært fint å bruke ps3en til slike ting, da den allerede er koblet opp mot tven og står pent plassert ved tven.

 

2.

Generelt misunner jeg spillbiblioteket til xbox 360, selv om ps3 er på vei til å bli bedre er xboxen milevis foran. Hvorfor dette er vel unødvendig å gå mer inn på.

Lenke til kommentar

Misunner Mass Effect og Bioshock. Ellers misunner jeg at 360 i 4 av 5 tilfeller har en bedre utgave av multiplattform-spillene.

 

Jeg vurderer en 360 til sommeren. Jeg kommer da til å ha alle 3 consoler, og slipper problemet med exclusives :)

Lenke til kommentar
Greit forsåvidt. Men hva slags svar venter du å få? Hvordan skal man beødmme hva 360 mangler eller PS3 gjør bedre hvis man ikke kan eie begge konsollene og derved SELV sammenligne og ikke bare svelge fanpropagangda fra de to leirene?

 

Godt spørsmål, selv om du igrunn gir svaret selv. Logikken er som følger: Jeg har det bestemte inntrykket at man finner de absolutt største trollene blant de som eier begge konsollene. Dobbel-troll kan man ofte lukte på lang vei, spesielt når vedkommende drar argumentet "Jeg har begge, og er derfor nøytral" i ulike versjoner. Hele poenget med denne tråden er å ikke produsere fanpropaganda, men snarere uttale seg om den "andre" leiren man ikke tilhører. Derfor ekskluderes dobbel-trollene :)

Lenke til kommentar

Bioshock, Mass Effect, Lost Oddesy, Burnout Revenge i HD. Og online fighting in Virtua Fighter 5.

 

Og, herregud... NINJA GAIDEN 2!!! :O

 

Spillbiblioteket blir større med tiden, har plenty spel å kose meg med til PS3 så langt, men savner eit skikkelig bra multiplayer split-screen bilspel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...