Gå til innhold

PS3-eiere: Hva misunner dere XBox360?


Linuxguru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med Triplejack, savner samfunnsfølelsen som jeg får inntrykk

av eksisterer i XBOX Live. Slik det er nå er det alt for lite tilknytning mellom brukerne på PSN, alt er så anonymt. Jeg stoler på at Home og In-game XMB vil fikse dette problemet, men da må jo også alle ta dette i bruk.

 

For et år siden hadde jeg svart spillbiblioteket også, men det er

langt i fra et problem nå for tiden,

og jeg avventer med å svare GTA IV "episodic content" til vi får håndfast bevis på hva dette inneholder, ettersom jeg tror det er mye overdrivelser ute og går. ;)

 

Ellers synes jeg det er bra at de ekstreme fanboytilstandene har roet

seg, slik at man kan diskutere ting som dette som voksne folk, uten at det blir fullstendig kaos. :thumbup:

Endret av XDamage
Lenke til kommentar
1.

Savner muligheten til å kunne leie, ikke kjøpe, filmer og tv serier via ps3en. Ble via ps3 sin promotering forespeilet et slikt tilbud før jeg gikk til anskaffelse av konsollen, men dette er ennå ikke kommet, skuffende.

 

Dette er da heller ikke tilgjenlig på Xbox 360 i Norge. Godt mulig Playstation 3 får slikt før 360 her på berget.

Lenke til kommentar

1. Halo! Hadde den første Xbox'en, var veldig fornøyd med den og spillet Halo!

2. Kameo. Likte dette spillet + at det var et spill jeg fikk med samboeren og spille.

3. Mulighet til og sette opp privat chat når man spiller.

4. Hører 360 har bedre online del, ikke vet jeg, men er det det misunner jeg de det... ;)

 

Ellers er jeg strålende fornøyd med min PS3 og hadde sikkert vært det samme om valget falt på X360. Det som avgjorde valget mitt var et par spill som kom til PS3 og ikke X360 pluss at jeg er fan av ny teknologi hvor jeg syns Sony satser riktig, tenker da på Blu Ray..

Lenke til kommentar
1.

Savner muligheten til å kunne leie, ikke kjøpe, filmer og tv serier via ps3en. Ble via ps3 sin promotering forespeilet et slikt tilbud før jeg gikk til anskaffelse av konsollen, men dette er ennå ikke kommet, skuffende.

 

Dette er da heller ikke tilgjenlig på Xbox 360 i Norge. Godt mulig Playstation 3 får slikt før 360 her på berget.

 

Nei, men savner det uansett. Et slikt tilbud hadde komplimentert mediesenterfunksjonen på online innhold, pluss at det da også hadde gjort konsollen mer nyttig for de i husholdningen som ikke er interessert i spilling.

 

Regler for å poste er som følger:

1) Fortell hva og hvorfor - enten noe PS3 mangler eller noe XBox360 gjør bedre etter din mening

Lenke til kommentar

Hva jeg rent konkret kunne tenkt meg å hatt tilgjengelig på PS3 er Halo og tilleggspakker til det kommende GTA4.

Skulle gjerne også hatt det enorme spillbiblioteket til XBox360...

 

Men hadde jeg hatt XBox360 så hadde listen vært langt lengre...det var vel derfor jeg valgte nettopp PS3 også.

 

Synes PS3 har bedre spill enn XBox. Vi snakker Gran Turismo, MGS, Tekken...

Pluss at jeg synes kontrolleren til XBox klarer å suge ethvert hybelgulv rent for kaniner.

 

Men det er meg...

Lenke til kommentar

Tja, jeg vil iskke si at jeg savner så alt for mye med den løsningen jeg har nå.

 

Jeg var i all hovedsak ute etter en HD multimedia avspiller med mulighet for spill.

Denne rollen har PS3'en etterhvert vokst inn i temmelig greit. Den spiller i dag av musikk fra itunes katalogen min og de aller fleste filmene. Man kan attpåtil benytte PSP som remote avspiller for film/musikk eller fjernkontroll for musikk. Jeg tror ikke dette er noe 360 gjør bedre. Jeg savner forøvrig det gamle xboxen kunne tilby gjennom XBMC.

 

Live og communitygreiene er ikke så allverden viktig for meg. Jeg spiller online toppen et par ganger i uka, og gjør det skjelden med venner. Da er det greit å ha det gratis å slippe å abbonnere på det. Jeg er litt spent på hva Home kan tilby dog.

 

Jeg har for det meste nok med de titlene som kommer til PS3, PS2 og PSP (Ja jeg kjøper PS2 spill til min PS2 også). Men hands down er det et par spill jeg kunne tenke meg å kikke på fra 360 sida. Da snakker vi om Mass Effect, Fable 2 og muligens Gears og Bioshock. Halo3 appellerer overhodet ikke til meg selv om jeg har spilt gjennom forløperne.

 

:)

Lenke til kommentar

• Arcade spilla (tenker spesielt på Sonic og Streeth Fighter)

• Kun én store så vidt jeg har fått med meg

• Kontroller som skrur seg av automatisk

• Bortimot 10 spill jeg kunne tenkt meg å spille på boxen, har ikke tid så er nok like greit...

• At SKATE kjøres perfekt

Lenke til kommentar

- Behagelige kontrollere

- Kontrollere slår seg automatisk av etter en tid

- Bedre online funksjonalitet

- Bedre eksklusive titler

- Bedre multiplattform utgaver

- Flere billig-titler ute av spill

- Opplevelsen av å første gang komme hjem med en "next-gen" konsoll og fyre opp Gears of War.

 

Nå har jeg begge, men siden trådstarters agrument for at vi ikke får svare er at han mener det er der man har trollene her på forumet, tar jeg meg friheten til å komme med min mening da jeg aldri har, eller vil komme til å trolle.

(trådstarter kan gjerne gå i gjennom mine poster, og finner han trolling skal jeg slette denne posten)

Lenke til kommentar

lite. Ikke Mass Effect engang- det kommer til PC-en det, noe jeg er gaske fornøyd med.

 

online community er jeg heller ikke imponert over, litt for mange 12 åringer som ikke kan annnet engelsk enn å banne, men skjitt au- Akkurat det tror jeg kommer til å infisere alle maskiners online støtte.

 

nå skal det jo innrømmes at jeg kjøpte kassa primært for å spille GTA4 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...