Gå til innhold

PS3-eiere: Hva misunner dere XBox360?


Linuxguru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Godt spørsmål, selv om du igrunn gir svaret selv. Logikken er som følger: Jeg har det bestemte inntrykket at man finner de absolutt største trollene blant de som eier begge konsollene. Dobbel-troll kan man ofte lukte på lang vei, spesielt når vedkommende drar argumentet "Jeg har begge, og er derfor nøytral" i ulike versjoner. Hele poenget med denne tråden er å ikke produsere fanpropaganda, men snarere uttale seg om den "andre" leiren man ikke tilhører. Derfor ekskluderes dobbel-trollene :)

 

Logikken din er altså basert på et relativt ulogisk inntrykk.

Lenke til kommentar

Jeg føler jeg kan svare her, har nettopp fått Xbox 360 og har hatt PS3 siden launch. Det jeg misunte 360-eiere var Bioshock, Halo-serien og Gears of War. Jeg kan egentlig få alt det på PC, men er ingen PC-gamer.

Det neste jeg misunte var en mer ergonomisk kontroll (liker bedre knappene og styringssystemet til PS3 i spill) og Xbox live. Jeg er forresten ikke en online-gamer så jeg hadde aldri betalt for det, men kunne godt hatt samme tjeneste på PS3, bare gratis (noe vi kommer til å få med home og in-game xmb).

Lenke til kommentar

1. Pris, mange kamerater av meg har ikke råd til den. Enten bruker de ps2 eller kjøper 360 :( Da har jeg ikke så mange venner å spille med.

2. Antall spill, når jeg er i butikken så ser jeg HAUGEVIS med 360 spill, men bare 4-5 ps3-spill (som gjerne er de vanlige release spillene...)

3. Eksklusive spill, så spesielt frem til GTA4, men så kommer den til 360 og! Da kjøper kompisene mine spillet til 360 istedet...

 

Det var vel stort sett det. Som dere kanskje skjønte, så er det, dessverre, ikke så mange i mitt miljø som har skaffet seg ps3..

Lenke til kommentar

Egentlig ikke så mye, selvsagt Online delen, men føler at det er noe alle vil ha. Savner kanskje at utviklere starter på Ps3, når mange store utviklere sier at et multiplatform spill blir bedre når de starter på Ps3. Tror også at jeg gjerne skulle sett et kraftselskap bak konsollen som MS, ikke at MS er et perfekt eksempel på et selskap, men de har så mye penger at de til og med kan "tape" denne genrasjonen også og fortsatt holde på, tror ikke Sony hadde overlevd det.

Lenke til kommentar

Nå har jeg aldri eid en 360, så jeg skal uttale meg meget forsiktig. Men jeg mangfoldet med spill var en av de tingene jeg savner(savnet?). Etter min mening er der blitt mye bedre nå.

 

Uansett, er det to soldide konsoller med timesvis av morro.Og det er jo det viktigste av alt? Man kan ikke kjøpe seg en konsoll for så å tenke på hva man går glipp av. Man må heller fokusere på hvilke muligheter man har. Og med Blu-Ray og etter hvert et økende tilbud av spill så ser framtiden vel så lys ut på PS3 som på andre konsoller :)

Lenke til kommentar
Jeg har aldri savnet noen ting, da jeg ikke har prøvd 360 eller har tenkt til og prøve den heller.... Så enkelt kan det bli.... En dustetråd egentlig der 360 eiere går inn og leser propaganda i fanboy diskusjoner...

 

Det er min mening..

 

Er uenig med deg. Denne tråden er en fin måte å komme med konstruktiv kritikk i forhold til hva sony kan gjøre bedre sett i lys av hva vi ps3 brukere skulle ønske oss. Er veldig naturlig å se på xboxen for å finne ting man sulle ønske seg på ps3en. At du ikke ønsker noe som helst forbedring av din ps3 er jo flott for deg. Det bidrar for øvrig ikke akkurat til å diskusjonen her å poste et innlegg med den meldingen når det man faktisk er ute etter, er å få høre om forbedringsønsker fra ps3 brukere.

 

Litt på siden. Det er vel lite trolig at de mest innflytelsesrike personene leser disse trådene, men alle monner drar. Dersom ingen kommer med noe kritikk vil jo utviklingen stagnere. Er uansett inntresant å se om man har sammenfallende ønsker med flere her. :hmm:

 

Beklager dersom jeg høres ut som en grinebiter, men ville bare poengtere hva jeg mener hensikten her bør være. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...