Gå til innhold

Metal Gear Solid 4 is coming to the PlayStation 3 on June 12, 2008


tidus2k4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Der var datoen satt =)

 

Kotaku

 

Øh, hæh? Mente jeg leste at spillet var i rute, og ville bli sluppet i mars/april som planlagt. Tydeligvis stemte ikke dette. Må si jeg er litt skuffet, 12. juni er lenge til synes jeg.

Det er lenge siden det var planen å slippe det i mars\april, da det ble sagt at de var i rute og at spillet ikke kom til å bli utsatt igjen var det snakk om "second quarter" hvilket passer bra med juni.

 

Men dette er uansett bare rykter, så vi får vente til Kojima, eller noen andre i teamet hans bekrefter dette før vi feirer...

Lenke til kommentar
Samlerutgaven har ikke kommet i PAL-version ennå, såvidt jeg vet. Så hvis du ikke sitter med en amerikansk PS3, som vår kjære tidus, må du nok bite i det sure eplet. :)

 

Edit: Og, ja. Dette blir definitivt tidenes spill-opplevelse!

Er det ikke til PS3 denne samlerutgaven kommer da? Og PS3 er vel sonefri?

Lenke til kommentar
Faen, mitt i eksamenstiden. Det går dårlig gitt ...

Krysser fingrene for at jeg er ferdig med alle eksamener til den tid! Pluss at det blir dårlig vær den ei uke framover etter den datoen :)

 

Forresten dere som snakker om at det ikke er lurt/sannsynlig at det blir lansert om sommeren. Nå har utviklerne sagt at det ikke blir flere utgivelser og at spillet er i rute til andre kvartal. 12. juni er ikke en veldig bra dato for spill, men når vi ser på line-upen for høsten så kan det jo jevne seg ut med at de har mindre konkurranse. I tillegg så holder de jo ord.

Før datoen blir bekreftet må vi jo ta det for det det er, nemlig et rykte, men personlig ser jeg ikke bort i fra at dette kan stemme.

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar
Samlerutgaven har ikke kommet i PAL-version ennå, såvidt jeg vet. Så hvis du ikke sitter med en amerikansk PS3, som vår kjære tidus, må du nok bite i det sure eplet. :)

 

Edit: Og, ja. Dette blir definitivt tidenes spill-opplevelse!

Er det ikke til PS3 denne samlerutgaven kommer da? Og PS3 er vel sonefri?

 

Samlerutgaven kommer til PS2 - som dessverre ikke er sonefri, derfor er samlerutgaven heller ikke sonefri til PS3 som man også kan spille PS2-spill på. ;)

Lenke til kommentar

Av en merkelig grunn begynte jeg plutselig å glede meg noe #¤"% til sommeren! Men er vel bedre å være forberedt på det værste slik at man ikke går og tripper mot 12. Juni og det så blir offentliggjort at det kommer februar 2009. :p

Håper forøvrig at PS3en kanskje synker litt i pris før det, for jeg gidder ikke å kjøpe den før dette spillet.

Endret av TitanKvad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...