Gå til innhold

Metal Gear Solid 4 is coming to the PlayStation 3 on June 12, 2008


tidus2k4

Anbefalte innlegg

Jeg KLIKKER mentalt om man ikke skal være Solid Snake hele spillet. Ikke noe Raiden, men vi så ham jo i kamp mot Vamp i traileren, lurer på hva slags sammenheng han har. Men Kojima har jo sagt at Snake er den eneste playable, men den videoen med Raiden forundrer meg veldig...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt å endelig få en dato, gleder meg vilt til å få spille dette spillet. Eneste dumme er at når dette kommer så er det ikke lenger noe spørsmål; da MÅ jeg ha PS3. Har så langt greid meg fint uten, men vet at når de virkelig store spillene, sånn som Metal Gear Solid, kommer, så vil jeg ha problemer med å holde ut. :p

Lenke til kommentar
Jeg KLIKKER mentalt om man ikke skal være Solid Snake hele spillet. Ikke noe Raiden, men vi så ham jo i kamp mot Vamp i traileren, lurer på hva slags sammenheng han har. Men Kojima har jo sagt at Snake er den eneste playable, men den videoen med Raiden forundrer meg veldig...

Tror ikke du skal bekymre deg så veldig over det, det er nok bare en cutscene, som fighten mellom Gray Fox og Metal Gear Rex i MGS. Men Raiden ser jo uansett utrolig mye kulere ut i MGS4 med exoskeleton, enn han gjør i MGS2 hvor han bare er femi...

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig i det, det var veldig lurt å la spilleren se Snake fra et annet perspektiv. Så personlig har jeg ingenting å utsette på at han dro inn Raiden i MGS2. Men den generelle massen som nok er mer opptatt av gameplay enn historie, følte seg nok snytt når de nesten ikke fikk være Snake.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...