Gå til innhold

Metal Gear Solid 4 is coming to the PlayStation 3 on June 12, 2008


tidus2k4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Samlerutgaven har ikke kommet i PAL-version ennå, såvidt jeg vet. Så hvis du ikke sitter med en amerikansk PS3, som vår kjære tidus, må du nok bite i det sure eplet. smile.gif

 

Edit: Og, ja. Dette blir definitivt tidenes spill-opplevelse!

 

Ja jeg sitter med en amerikansk ps3 :p original 60gb med hardware bc, så det bør funke.

 

sant, men er GT5 bekreftet i april?

 

GT5 Prolugue er vel det. For Usa i hvertfall.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Faen, mitt i eksamenstiden. Det går dårlig gitt ...

Krysser fingrene for at jeg er ferdig med alle eksamener til den tid! Pluss at det blir dårlig vær den ei uke framover etter den datoen :)

Er lite som er sikkert i denne verda vi lev i. Men du kan ta deg faen på at det er møkkavêr i Sumar månadene. :-)

 

Gledar meg til MGS4 -- sjølv om eg ikkje ser vekk ifrå at spelet blir utsatt til sein-sumaren, kansje tidleg haust.

Lenke til kommentar
Blir herlig med Bad Company i mars, Gran Turismo 5, Star Wars: Force Unleashed og GTA4 i april, Metal Gear Solid 4 i juni, Resident Evil 5 i juli

 

Den må du lengre ut på landet med, vi skal være glad om RE5 kommer i det hele tatt i år! Virker langt fra ferdig, da vi ikke har sett så veldig mye av det enda! Tipper det kommer rundt mars-april 2009!

Lenke til kommentar
Faen, mitt i eksamenstiden. Det går dårlig gitt ...

Krysser fingrene for at jeg er ferdig med alle eksamener til den tid! Pluss at det blir dårlig vær den ei uke framover etter den datoen :)

Er lite som er sikkert i denne verda vi lev i. Men du kan ta deg faen på at det er møkkavêr i Sumar månadene. :-)

 

Gledar meg til MGS4 -- sjølv om eg ikkje ser vekk ifrå at spelet blir utsatt til sein-sumaren, kansje tidleg haust.

 

Tviler på det. Kojima sa i ett intervju at han skjemtes over at de måtte utsette spillet, og at det ikke skulle skje igjen. Leste også for flere måneder siden at spillet var så ferdig at det kunne spilles fra start til slutt. Bare polish gjennsto.

Lenke til kommentar
Faen, mitt i eksamenstiden. Det går dårlig gitt ...

Krysser fingrene for at jeg er ferdig med alle eksamener til den tid! Pluss at det blir dårlig vær den ei uke framover etter den datoen :)

Er lite som er sikkert i denne verda vi lev i. Men du kan ta deg faen på at det er møkkavêr i Sumar månadene. :-)

 

Gledar meg til MGS4 -- sjølv om eg ikkje ser vekk ifrå at spelet blir utsatt til sein-sumaren, kansje tidleg haust.

 

Tviler på det. Kojima sa i ett intervju at han skjemtes over at de måtte utsette spillet, og at det ikke skulle skje igjen. Leste også for flere måneder siden at spillet var så ferdig at det kunne spilles fra start til slutt. Bare polish gjennsto.

Lest akkurat det samme. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...