Gå til innhold

Metal Gear Solid 4 is coming to the PlayStation 3 on June 12, 2008


tidus2k4

Anbefalte innlegg

Men har og da masse spill som er like gode som MGS4 da imellomtiden med GTA IV og Mario Kart før spillet kommer i juni

 

Unskyld meg, men sier du at Mario Kart er et like godt spill som Metal Gear Solid?

 

Bare for å provosere dette eller?

Hva andre gleder seg til er vel deres sak. Liker godt MGS selv, men gleder meg like mye til å spille multiplayer med kompiser i MK Wii.

 

Uansett stilte du et veldig dumt spørmål, ettersom ingen av spillene er sluppet enda. Så det går ikke an å vite hvilket som er best!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men har og da masse spill som er like gode som MGS4 da imellomtiden med GTA IV og Mario Kart før spillet kommer i juni

 

Unskyld meg, men sier du at Mario Kart er et like godt spill som Metal Gear Solid?

 

Bare for å provosere dette eller?

Hva andre gleder seg til er vel deres sak. Liker godt MGS selv, men gleder meg like mye til å spille multiplayer med kompiser i MK Wii.

 

Uansett stilte du et veldig dumt spørmål, ettersom ingen av spillene er sluppet enda. Så det går ikke an å vite hvilket som er best!

 

Slutt å tulle. Å si at Mario Kart kan måle seg med et spill som MGS blir som å si at Kristin Halvorsen kan måle seg med Gud ... Et utrolig provoserende utsagn spør du meg, og ja, jeg tør å påstå at det er påstand som overhode ikke medfører noen som helst riktighet.

 

Du kan la subjektiviteten spille inn og si at Mario kart er et morsommere eller mer underholdene spill en MGS, men dette er jo noe som er helt opp til den enkelte. Hvilket spill som holder høyset standard, og er det beste spillet er imidlertid ingen individuell vurderingssak. Jeg påroper meg også min fulle rett til å bli provosert av dette, og går ut ifra at det hele kun er snakk om en feilvurdering. Jeg er sikker på at majoriteten av deltagere i dette forumet som har fulgt begge serier opp gjennom tiden, har en unison oppfattning av denne saken. Du kan jo gjette hvilken side de ville ta?

Lenke til kommentar
Du kan la subjektiviteten spille inn og si at Mario kart er et morsommere eller mer underholdene spill en MGS, men dette er jo noe som er helt opp til den enkelte.

Hvis du leser mitt forrige innlegg, som du faktisk svarte på, er det akkurat denne retten til egne meninger jeg forsøker å minne deg på. Både jeg og Toman sa at vigleder oss til både MK og MGS4, vi snakker ikke for noen andre.

 

MGS4 er utrolig etterlengtet, jeg gleder meg vilt selv. Men du snakker som om de tidligere spillene i serien var perfekte ... Jeg digget dem, men rent teknisk, er ingen av de i toppklassen engang (mener jeg). Det elendige kameraet alene sørger for dette. I tillegg har ikke alt jeg har lest av MGS4 impressions vært positivt heller. Så slutt å snakk om spillet som det blir "the coming of Jesus", please.

 

Hvis en skal bedømme spilla objektivt, hvis en skal se hvilken serie som holder høyest standard som du så fint kaller det, da er det slettes ikke sikkert at MGS kommer seirende ut engang. Mario Kart serien holder faktisk en veldig høy standard, hvis en tenker på grunngameplayet og "håndverket" som ligger til grunn i spilla. De har også vært veldig pene å se på, i forhold til hva som er mulig på systemet de slippes til, og jeg har aldri opplevd et eneste framerate drop i et MK-spill. Kan ikke peke på en eneste virkelig feil egentlig jeg, selv om de nok finnes.

 

Men dette betyr ingenting, det er - som vi begge har sagt nå - opp til hver enkelt, hvilket spill som er "best".

 

Out.

 

Fra en som gleder seg sinnsykt til MGS4, og har spilt forgjengerene - men som også gleder seg til MK Wii, og har spilt alle forgjengerne.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Nå har det seg jo en gang slik at historien er vel så viktig som gameplayet i MGS-serien. Kameravinkler blir bagateller i den store sammenheng.

 

La meg spørre deg. Om jeg spurte hvilken film som var best av Crossroads med Britney Spears og Coppolas Apokalypse Now, ville det være en subjektiv sak?

 

Er det ikke flere enn meg her som finner det absoultt latterlig å sammenligne et spill med utelukkende hensikt å kun underholde som Mario Kart, med et av tv-spillenes flaggskip; Metal Gear Solid? Jeg kan jo legge til at jeg selv ikke kan fordra Metal Gear Solid 3, men innser likefullt at det er et svært godt spill.

 

Forøvrig kan du fint spare deg for kommentarer som at du ler. Det gir bare grunn til stille spørsmål ved din dømmekraft i en slik diskusjon som denne.

 

edit: Jeg ser at du har fjernet kommentaren jeg refererer til overfor. Godt å se at du tar kritikk.

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar
Nå har det seg jo en gang slik at historien er vel så viktig som gameplayet i MGS-serien. Kameravinkler blir bagateller i den store sammenheng.

 

La meg spørre deg. Om jeg spurte hvilken film som var best av Crossroads med Britney Spears og Coppolas Apokalypse Now ville det være en subjektiv sak?

 

Er det ikke flere enn meg her som finner det absoultt latterlig å sammenligne et spill med utelukkende hensikt å kun underholde som Mario Kart, med et av Tv-spillenes flaggskip; Metal Gear Solid? Jeg jo legge til at jeg selv ikke kan fordra Metal Gear Solid 3, men innser likefullt at det er et svært godt spill.

 

Forøvrig kan du fint spare deg for kommentarer som at du ler. Det gir bare grunn til stille spørsmål ved din dømmekraft i en slik diskusjon som denne.

 

Anbefaler deg å lese innlegget mitt på nytt, måtte litt lyn-editing til :p

 

Helt enig med deg; historien i de foregående spillene har vært så interessant at småting som kamera og generell kontrll,ja nesten gameplayet i det hele tatt, betyr lite. Og uansett så mye jeg elsker spillene, så klarer jeg å innse at de har alle sine feil, og er på langt nær perfekte (ikke at du har sagt det) Jeg regner faktisk serien for å være det nærmeste en kommer kunst i spill.

 

Men folk må som sagt ha lov til sine egne meninger. Og hvem er du, jeg, eller noen som henger i denne tråden (Vi er vel alle MGS-fanboys :p) til å bestemme hvilken serie som er best. Jeg tror på objektivitet innen spillsynsing, i den grad at det er mulig å skille mellom dårlige og gode spill ganske lett. Men det er noe helt annet å si hvilket som er best.

 

Ang. spørsmålet ditt om film: Jeg har ikke sett noen av de, men ut i fra navnet på Britney filmen alene vil jeg tippe denne er direkte dårlig, men jeg vet ikke. Og da mener jeg selvsagt at Apocalypse filmen er best. Men det blir ikke det samme, da MK og MGS begge er gode serier.

Lenke til kommentar
Er det ikke flere enn meg her som finner det absoultt latterlig å sammenligne et spill med utelukkende hensikt å kun underholde som Mario Kart, med et av tv-spillenes flaggskip; Metal Gear Solid?

 

Er enig i at disse to spillene verken kan eller bør sammenlignes.

De har omentrent så lite med hverandre å gjøre som det er mulig

for noen spill og ha.

 

Anyways, her er noen nye MGS4 scans fra et spillblad som heter Dengeki Playstation.

Ikke så mye nytt, bortsett fra kanskje dette med våpen customization.

Du finner de her.

Lenke til kommentar
Men har og da masse spill som er like gode som MGS4 da imellomtiden med GTA IV og Mario Kart før spillet kommer i juni

 

Unskyld meg, men sier du at Mario Kart er et like godt spill som Metal Gear Solid?

Unnskyld meg, bare min mening hva som definerer storspill da

Du har tatt dette veldig seriøst

Jeg sa bare jeg har storspill å spille før MGS 4 kommer

Lenke til kommentar
Men har og da masse spill som er like gode som MGS4 da imellomtiden med GTA IV og Mario Kart før spillet kommer i juni

 

Unskyld meg, men sier du at Mario Kart er et like godt spill som Metal Gear Solid?

 

Bare for å provosere dette eller?

Hva andre gleder seg til er vel deres sak. Liker godt MGS selv, men gleder meg like mye til å spille multiplayer med kompiser i MK Wii.

 

Uansett stilte du et veldig dumt spørmål, ettersom ingen av spillene er sluppet enda. Så det går ikke an å vite hvilket som er best!

Dere tar dette helt feil vei, sa jo bare att det er storspill som kommer imellomtiden før MGS 4 kommer ut! Mente ikke mot negative siden da

Tråkket jeg på Metal Gear Solid-tærne deres?

Mitt innlegg var faen ikke til å legge opp til krangling og provoserende!

 

Jeg kan si akkurat det samme som Jakoozie, gleder meg like mye til MGS4 som Mario Kart Wii, går bare på våres egne preferanser og meninger! Men jeg har for all del ikke sammenlignet dem to spillene da, sa jo bare att jeg plenty av storspill før MGS 4 som sees som ett storspill. Kan og si jeg er ikke ble helt frelst av MGS-serien, men fortsatt går det ann å spille den serien!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Er det ikke flere enn meg her som finner det absoultt latterlig å sammenligne et spill med utelukkende hensikt å kun underholde som Mario Kart, med et av tv-spillenes flaggskip; Metal Gear Solid?

 

Er enig i at disse to spillene verken kan eller bør sammenlignes.

De har omentrent så lite med hverandre å gjøre som det er mulig

for noen spill og ha.

 

Anyways, her er noen nye MGS4 scans fra et spillblad som heter Dengeki Playstation.

Ikke så mye nytt, bortsett fra kanskje dette med våpen customization.

Du finner de her.

 

Hvem sammenligner? Det jeg ser er visse (entall?) som ikke akseptere at folk har forskjellige meninger/liker forskjellige ting. Noe av poenget mitt er jo nettopp det: MGS4 og MK Wii er helt forskjellige spill. Personlig gleder jeg veldig masse til begge, kanskje like mye til begge faktisk. Men jeg elsker Mario Kart mer enn de fleste Nintendoboys, og MGS like mye som de fleste Sonyboys :p

 

Anser meg selv ferdig med denne diskusjonen.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...