Gå til innhold

Tråden for de hodetelefonofile


miCro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har 2 stk Schiit Yggdrasil en god stund; har fungert feilfritt.

 

Eneste jeg vurderer nå er om jeg skal oppgradere dem med ny analog del; Schiit har oppgradert Yggdrasil litt i det stille. Siden den er modulbasert er det mulig å få oppgraderingen på gamle utgaver av Schiit Yggdrasil også.

Lenke til kommentar

Takker for feedback! Får vurdere en Schiit stack. Og så kom jeg over en litt nyere/mer ukjent på markedet (virker det som). Kan lage en liten stack med Topping D30 og A30. https://www.amazon.com/Topping-D30-A30-Suit-Set/dp/B01MXRHW9M?th=1

 

Virker å få gode skussmål de også. Billigere også. Spennende.

Har nettopp kjøpt SMSL sAp II  til 400kr. Meget fornøyd og veldig billig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ny her. Hvis jeg skal kjøpe meg trådløs hodetelefon, hva er nedre pris på hva som er brukbart? Tusen kroner? Om noen år blir det ny mobil uten inngang for de gamle. Og jeg skal ikke bruke mobilen til mye lytting.

Etter å ha hørt forskjellen på LDAC og aptX ville jeg aldri kjøpt et uten enten LDAC og/eller aptX-HD (har ikke prøvd sistnevnte).

På én side er LDAC enklere siden alle Android 8+ telefoner har det, men det er kun Sony som lager hodetelefoner med det.

Det er flere hodetelefoner med aptX-HD, men da må man ha en kilde hvor produsenten har kjøpt lisens.

Lenke til kommentar

Har veldig lyst på de. Skal visstnok ha en klarere diskant enn H9. Om det er noe vits å oppgradere fra H9 til H9i for min del vet jeg ikke men, putene begynner å bli veldig stygge, så da har jeg en fin unnskyldning for å kjøpe nye?

 

Er storfornøyd med H9, så om du har lyst på H9i så ville jeg gått for de ihvertfall!

Endret av Kjetil_90
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen tanker rundt Æon Open vs. Focal Clear, sånn bortsett fra at førstnevnte er halvparten så dyr? Synes mine nåværende M1060 er litt kjedelige/lite engasjerende, og lurte på å ryke på et impulskjøp på OHC sitt tilbud.

Får man kjøpt Æon Open i Norge, eventuelt hvor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...