Jump to content

tsetsefluen

Medlemmer
  • Content Count

    1371
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

446 :)

Recent Profile Visitors

7889 profile views
  1. @Gouldfanm min 5 III har av og til det samme problemet, og det har vært med tidligere modeller av Xperia også
  2. Har hatt slike feil to ganger i dag og har ikke Samsung. Mulig felles problemer for flere
  3. Var nok mye risk i kontakten, fikk den rensket og nå fungerer den perfekt
  4. Og hvorfor ikke? Kan du vennligst forklare. Har den telefonen selv og er fornøyd med den
  5. Få heller gratis streaming med Pluto. Mindre reklame enn vanlig TV
  6. For noen år siden var det en kvinne som forelsket seg i lysekronen sin. Så slike ting er ikke noe nytt
  7. Åssen gjør man det? Logger man ut fra produktet eller slette en alt på iPaden?Har Android og kurer på om det er det samme trøbbel der
  8. Slett alt unntatt innlogging, lønner seg
  9. Takker! Tror nok det er min gamle kabel som er ødelagt og ikke inngangen. Prøvde med en annen kabel og den satt temmelig godt I
  10. Ladekabelen sitter ikke helt som den skal gjøre lenger. Telefonen er litt over ett år gammel
  11. Hvis det går an, sett det på automatisk. Da får du rett bilde
  12. Selskapene tjener mest på kunder som bruker mye data siden de betaler mer.
  13. Enig! Dama har S22 og har samme problem med kvalitet på samtaler. Før ble de ofte brudt også, men oppdatering løste sistnevnte problem
×
×
  • Create New...