Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]


Tallyho

Anbefalte innlegg

Da har jeg oppdatert endel småting på forsiden. Skriv gjerne her hvilke spill fra utlandet som gjør det umulig å spille multiplayer med andre fra Norge. Hvis det fungerer så kan det også være verd å nevne.

 

Skriv fra hvilket land, evt butikk, du har kjøpt spillet fra og om det virker eller ikke så lager setter vi opp en liste når vi har samlet noen. :grin:Dette gjelder selvsagt kun spill som er kjøpt i utlandet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var det foressten noen som rakk å bestille noe fra discshop? Jeg fikk "panikk" når jeg så opphørssalg, så jeg la inn en enorm impulsordre på fredag. Er litt skeptisk nå i ettertid, da jeg betalte med VISA-kort. Kan det hende at jeg bør anse de pengene som tapt? Summen er foreløpig reservert på konto, ser jeg på kontoutskriften.

Har ikke hørt noe fra discshop, og de la visstnok ned igår(?)

Lenke til kommentar
La inn bestilling ja. Valgte heldigvis å få med faktura i pakken, men det er ikkje dukka opp noko som helst i postkassa enno. Så ikkje akkurat dei kjappaste i verda. Dei venter sikkert med å sende ut til det heile var "over".

Jeg valgte også faktura iom. at opphørssalg kan være litt muffens.

Lenke til kommentar
Burde kanskje fjærne Discshop linken.. Ser ut som om siden er nedlagt :/

 

 

heads up når det gjelder VGP: la inn en ordre på fem spill i dag, og det var bare Simpsons-spillet som koster over 100 kroner av de jeg kjøpte ;)

 

men det er mye "drit" som jeg vet er crap men det kosta bare 100 for en del utvalgte spill.

Simpsons koster 250 norske kroner.

 

noen av de som koster 19 canadiske dollar:

virtua tennis 3 - 100 kr

def jam icon - 100 kr

fantastic four - 100 kr

full auto 2 - 100 kr

NBA street homecourt - 100 kr

sonic the hedgehog - 100 kr

world series of poker - 100 kr

 

ellers verdt å minne om:

dual shock 70 canadiske dollar, som du bare ganger med 5 for å få i norske kroner.

Lenke til kommentar
CDon har billige Sega-spill til PS3:

Virtua Fighter 5

Virtua Tennis 3

Sega Rally

Full Auto 2

Sonic the Hedgehog

 

149 kr. pr. spill

 

Link

 

 

tydeligvis en sega-dumpe-kampanje som går om dagen, for det er mange av de samme titlene som "dumpes" til 100 spenn på VGP. for de som ikke har spilt virtua tennis 3 enda - løp og kjøp. morsomt og bra spill, og en killer i to-player.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...