Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]


Tallyho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kor mykje kostar frakten på ein dualshock 3 kontroll?

 

Edit: Fra Videogamesplus? Er det de vanlige 7.49 CAD?

Jepp er vel det ;)

 

 

Når jeg bestilte en DS3 betalte jeg 14.99 i frakt.. Noen andre som også måtte ut med dette??

Ja det glemte jeg å si, er nok på spill at frakta er 7.49 CAD, blir litt dyrere når du kjøper ting som veier litt mer ;)

Lenke til kommentar
Er det noen som har bestilt releasespill fra VGP før? Kommer det til releasedato? Før?

En kompis av meg forhåndsbestilte Uncharted derfra, trur han fikk det en dag før release date ;)

 

Er ikke det ganske kjipt å bestille fra VGP med tanke på at DHL mest sannsynlig kommer når du er på jobb eller skole?

 

Ble litt usikker om jeg skal bestille derifra..

Jeg bestilte Army of two derfra og jeg fikk det i postkassa, men hva skjer hvis du ikke er hjemme når de kommer a? :)

Lenke til kommentar
Bestilte nettopp fra Gamezone.no da det sto: Vi leverer fortsatt ved release!

 

Var det en smart ting av meg eller? :S

 

Det håper jeg virkelig, for gjorde det samme. :p

 

Kansje ikke så lurt, men blir risiko uansett hva man gjør. Vi kan risikere å sitte her å ikke få inn flere til Norge før om lenge til. Heldighvis for meg, vil jeg ikke spille før ca 24 mai. Så får ihvertfall satse på at den skulle komme til da, noe den burde absolutt. Men forhåndsbestiller på Gamezone uansett. Virker som en enten eller butikk. Mange roser, men noen få slakter.

 

Håper de holder sitt ord med at de har til release, selv om jeg ikke har mulighet til å spille før 25 dager senere. Men jeg skal ha den i hus til da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...