Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]


Tallyho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bestilt 2 spill fra vgp og sendte en liten kommentar til ordren min om lavere deklarasjonsverdi. De skreiv OK og at de begge var sendt sammen.

 

Bestillingen ble sendt 2-3 timer etter jeg la in ordren.

Så foreløpig virker vgp som en genial og superrask side med lave priser osv.

 

så gjenstår det å se om jeg får melding fra tollvesenet eller ikke, men i følge ALLE her på forumet blir ikke det noe problem.

Lenke til kommentar

Megaknut: Du trenger ikke spørre om å skrive lavere verdi. De skriver lavere uansett. Det ligger ikke kvittering i pakken heller så ingen kan si at varen er dyrere. Pakken blir også sendt fra en "ukjent" adresse fra Kanada slik at man ikke direkte kan se at det er vgp den kommer i fra :)

 

Så er bare å vente på pakken i posten med andre ord... det tar +- 1 uke.

 

- Gojira

Lenke til kommentar

Fullt klarer over at man ikke trenger å skrive det, men jeg tenkte at det sannsyneligvis ikke kunne skade.

 

Har ikke sett noen slik oversikt selv, men hvem vet?

Uansett så kan du jo bare sjekke om du kan bruke dette spillet til online spill i norge eller ikke når du først velger deg ut noen spill du er interessert i.

Lenke til kommentar
Noen som vet om du kan få merket med lav verdi på www.play-asia.com ?

Ikke yes-asia ;p

 

De har sykt rask shipping, og bra service, men skulle gjerne fått kjøpt ting over 30$ også :p

 

I følge en kamerat som har bestilt fra play-asia så er det bare å skrive det i kommentarfeltet, så setter de ned verdien

Lenke til kommentar

Bestilte Drake og wii kontroller fra VG+ på onsdag, Det ble sendt torsdag kveld og kom i dag tirsdag, det synes jeg gikk veldig raskt! PS. ja de merker pakka med "toygame" og skriver 20 dollar selv om du ikke ber om det (til de som fortsatt er redd for toll derfra)

 

Råbra side:)

Lenke til kommentar

det har du helt rett i. Cdon.com er lagt til. Ganske håpløst søkesystem for lavpris spill da..

 

EDIT: Siden denne tråden er av allmenn interesse så hadde den vel passet bra som sticky? Jeg ser at "Informasjon angående import av PS3" har mindre en halvparten av visningene, sammenlignet med denne. :fun:

Endret av Tallyho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...