Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]


Tallyho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte det der onsdag kveld, de sendte det torsdag og jeg fikk det på tirsdag.

 

Man får ikke spilt online med norske/europeriske folk... det er regionsbudet på dette spillet, vi får bare spilt med amerikanere:/ Men vi to kan jo coope litt:)

Lenke til kommentar
Ta tar det vel ike så lang tid før jeg får det da , neste uke en gang da :D

men går det ann å spille coop over internett? isåfall få psn iden din da :D

 

Mulig du har det på onsdagen, hvis ikke er det kijpt å vente helt til påska er over..

 

Jepp, spilte litt coop med en fyr, funka greit, men er ikke alltid den finner folk, så den bare står å søker, derfor er det greit å spille med noen fra norge :thumbup:

 

PSN Id: krispower

Lenke til kommentar
Ta tar det vel ike så lang tid før jeg får det da , neste uke en gang da :D

men går det ann å spille coop over internett? isåfall få psn iden din da :D

 

Mulig du har det på onsdagen, hvis ikke er det kijpt å vente helt til påska er over..

 

Jepp, spilte litt coop med en fyr, funka greit, men er ikke alltid den finner folk, så den bare står å søker, derfor er det greit å spille med noen fra norge :thumbup:

 

PSN Id: krispower

Å gleder emd allerede :D

Legger deg til med en gang jeg så sender jeg deg en melding på ps3 da vøtt når vi skal spille litt

Lenke til kommentar

Den spillpriser.no var vel ikke helt stødig.. under "PS3-spill" finner jeg f.eks. HALO serien..

Og det er jo ikke bare selve spillet den sammeligner, så at Age of Conan kostet 213 kr og det den fant var et "60 dagers TimeCard for Windows PC".. Dette var også under PS3-spill...

 

Jeg som bruker den helt feil eller skal den være sånn?

Endret av Tommy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...