Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

A6 50 er navnet/motorbetegnelsen på de helt nye bilene som kommer i 2019, helt annet design, motor, interiør og stor forandring egentlig. Her er det annonsert en vanlig 2015 A6 3.0TDI, så skjønner ikke hvorfor de la til '50' i navnet.

Når Audi av en eller annen uforståelig grunn går over til dette intetsigende (for Hvermansen) systemet må vi nok forvente en lengre periode med overlapp der begge deler brukes i annonser o.l. A3 55 vil ikke si de fleste noe, så da må man oppgi kubikk og drivstoff i tillegg uansett. Synes dette var et feilgrep av Audi, de burde ikke fulgt mb og bmw her.
Lenke til kommentar

Erfaringen min sier faktisk det motsatte, men det er jo ofte man ser at yngre folk kliner inn bilder fra instagram eller snapchat, og de er jo da ikke tatt i "landskapsmodus"

 

Hva er motsatt? At det er den eldre garde som synder, eller at du ofte ser misbruk av landskapsmodus? Uansett er det egentlig bare video i portrettmodus jeg mener burde være straffbart.. 

Lenke til kommentar

Hva er motsatt? At det er den eldre garde som synder, eller at du ofte ser misbruk av landskapsmodus? Uansett er det egentlig bare video i portrettmodus jeg mener burde være straffbart.. 

At det som regel er den eldre garde som synder, har faktisk opplevd i familien at de ikke var klar over forskjellen det ugjør...

 

Jeg tror den yngre garde mer gir faen, eller at de bruker apps hvor det er forventet at man tar bilder "stående"

Lenke til kommentar

Jeg er på generelt grunnlag enig i at det meste av bilder og video bør tas i landskapsmodus, men portrettmodus er kommet for å bli. Mye av dagens salg skjer via mobilen, enten på FB eller finn.no, da er det ikke nødvendigvis dumt å bruke vertikale bilder. De som derimot tar skjermdump av horisontale bilder når de holder mobilen vertikalt, for å deretter laste opp bildet med svære svarte kanter på over- og undersiden fortjener å bli skutt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...