Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må få ut litt frustrasjon:

 

Fått meg herlige Sony Action Cam Mini AZ1. Supert lite kamera. God bildekvalitet, byggekvalitet, pris og alt det der. Men... Den har totalt 4 brytere, ingen av dem kan brukes til å veksle mellom stillbilde og video. Ikke engang å holde inne en knapp lenge kan bytte modus. For å endre frem og tilbake må du inn i en app på mobilen eller bruke en separat fjernkontroll. :wallbash:

Lenke til kommentar

 

 

Hørt historien før og aldri sett noe til resultater? Håper det går bedre denne gangen.

 

https://www.indiegogo.com/projects/digipod

Ja, har hørt historien før. Tror neppe det går så bra for denne "oppfinnelsen" heller...:-)

 

 

Det lønner seg å lese datoer.

Kampanjen startet i august 2013 og ble avsluttet i september samme år, etter at kun 8% av ønsket beløp ble oppnådd. Konklusjonen blant publikum er klar, dette blir det aldri noe av.

Lenke til kommentar

 

 

Hørt historien før og aldri sett noe til resultater? Håper det går bedre denne gangen.

https://www.indiegogo.com/projects/digipod

 

Ja, har hørt historien før. Tror neppe det går så bra for denne "oppfinnelsen" heller...:-)

Det lønner seg å lese datoer.

Kampanjen startet i august 2013 og ble avsluttet i september samme år, etter at kun 8% av ønsket beløp ble oppnådd. Konklusjonen blant publikum er klar, dette blir det aldri noe av.

Ups, se der ja. Kikket ikke etter dato engang jeg, siden innlegget i denne tråden var fra i går.

For øvrig ikke så overraskende konklusjon.

Lenke til kommentar

 

 

 

Hørt historien før og aldri sett noe til resultater? Håper det går bedre denne gangen.

https://www.indiegogo.com/projects/digipod

Ja, har hørt historien før. Tror neppe det går så bra for denne "oppfinnelsen" heller...:-)

Det lønner seg å lese datoer.

Kampanjen startet i august 2013 og ble avsluttet i september samme år, etter at kun 8% av ønsket beløp ble oppnådd. Konklusjonen blant publikum er klar, dette blir det aldri noe av.

Ups, se der ja. Kikket ikke etter dato engang jeg, siden innlegget i denne tråden var fra i går.

For øvrig ikke så overraskende konklusjon.

 

Ja, det var vel egentlig Simen1 som burde fått kommentaren min.

Lenke til kommentar

Apropos LR6 nevnt over, en av nyhetene er "Key new feature: GPU Acceleration for much faster performance (especially in Develop module)."

 

Finnes det tilfeller hvor GPU-aksellerering er tregere enn software/CPU-aksellerering? Jeg har en potent prosessor, men GPU'en er den billigste jeg fant som hadde det jeg trengte til skrivebordsbruk.

Lenke til kommentar

Apropos LR6 nevnt over, en av nyhetene er "Key new feature: GPU Acceleration for much faster performance (especially in Develop module)."

 

Finnes det tilfeller hvor GPU-aksellerering er tregere enn software/CPU-aksellerering? Jeg har en potent prosessor, men GPU'en er den billigste jeg fant som hadde det jeg trengte til skrivebordsbruk.

 

Har ikke noen sett noen som har testet dette (i Photoshop), men (igjen i Photoshop) kan det skrus av hvis man ønsker så du kan jo bare teste med og uten hvis det er valgfritt også i LR. Noe av ponget med å bruke GPU er at den har instruksjoner som typisk brukes for bildemanipulering så det skal nok mye til om det ikke har noen prositiv effekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...