Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et stykk fem år gammelt systemkamera med støv på sensoren. Hva anbefaler dere for å fjerne støvet? Jeg har ikke tid til å vente på nettbutikker så det må eventuelt bli noe jeg får kjøpt lokalt i Tromsø eller et kjøkkenbenk-triks. Anbefalinger?

Lenke til kommentar

Har lagt inn et bilde i Mai-2013-tråden. Stående. og maks. 1024 piksler i høyden, som retningslinjene sier. Hvor kommer det da som et miniatyrbilde? Ser andres sine bilder blir vist annerledes.

Mange av oss linker til bilder som ligger på en ekstern site. Jeg linker som oftest til bilder jeg har på flickr.

Lenke til kommentar

Har lagt inn et bilde i Mai-2013-tråden. Stående. og maks. 1024 piksler i høyden, som retningslinjene sier. Hvor kommer det da som et miniatyrbilde? Ser andres sine bilder blir vist annerledes.

Sånn fungerer det når man laster opp - det er helt fint, og selv foretrekker jeg det på den måten. Klikk på det for å se det i full størrelse på 1024 piksler i høyden.

Lenke til kommentar

Som kunde kan man velge hvilket domene man ønsker på Mail, som hos alle andre. Ganske greie tjenester hvis man ikke ønsker egen exchange server osv.

Bruker gmail selv, mailen på domenet mitt bare forwarder mailen min til meg, sender også fra gmail mens mitt eget domene står i fra feltet. Enkelt og greit =)

 

Edit: Takk for Hiromi Uehara, Trondster <3

 

Jeg ble ikke noe mer klokere av disse formuleringene, dere må nok ta frem teskjea :)

Lenke til kommentar

Hvis du bruker Gmail, så kan du få en annen mailadresse til å bli forwardet til Gmail-kontoen din. Inne på Gmailkontoen kan du få bekreftet at du "eier" denne andre mailadressen, og så kan du fra Gmail-webmailen sende mail med denne andre mailadressen som avsender.

Og - bare hyggelig - var det ikke fantastisk musikk? :)

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Personlig er jeg veldig glad i Gmail. Synkronisering på alle enheter og mange ekstra funksjoner. Kan f.eks skrive ut google kalender rett fra HP- printeren med mine "avtaler"

Bonus da jeg kjøpte android at at var klart via google- kontoen.

Endret av Rowdy Yates
Lenke til kommentar

Noe klokere, fikk også med Gmail når jeg gikk over til androide.

 

Bruker egentlig thunderbird i dag, i og med at jeg har flere enheter som kan ta i mot mail vurderer jeg en ekstern tilbyder, har satt opp enheten sånn at alle tar imot samme mail men tror det er enklere og logge seg inn en plass.

 

Hvordan er det med spam blir man kvitt disse, etter at jeg startet firma har det eksplodert i mine øyner "ca.5 om dagen, null før".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...